پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

رنگ شهر‌های مازندران نارنجی/ آمار جان باختگان در محدوده قرمز

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: ۲۵۷ بیمار با احتمال ابتلا به کووید ۱۹، شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل (حدود ۶۰ درصد آمار کشوری) بستری و در همین مدت ۲۷۸ نفر هم با بهبودی نسبی مرخص شدند.
هم اکنون ۲۵۹ بیمار بدحال با وضعیت وخیم، در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی مازندران و بابل تحت مراقبت‌های ویژه تخصصی و تنفسی قرار داشته و با توجه به اعلام وضعیت زرد و نارنجی در استان، متاسفانه ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ هم استانی مبتلا به کروناویروس قطعی (سهم ۲۸ درصدی کشور) فوت کردند.
در حال حاضر هزار و ۲۹۱ بیمار با احتمال ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.
دانشگاه علوم پزشکی مازندران: مرگ ۲۰ بیمار فقط در یک روز
دکتر سیدعباس موسوی گفت: شبانه روز گذشته ۲۲۱ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش بستری و در همین مدت ۲۳۹ نفر ترخیص شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ۲۲۱ بیمار با علائم تنفسی حاد هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان تحت درمان‌های تخصی و تنفسی قرار داشته و ۲۴ گذشته ۲۰ نفر از هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ (قطعی) جان خود را از دست دادند.
دکتر موسوی، شمار بستری شدگان کروناویروس در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران را هزار و ۷۷ نفر اعلام کرد.
دانشگاه علوم پزشکی بابل: فوت ۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹
دکتر سیدفرزاد جلالی هم با اشاره به پذیرش ۳۶ بیمار با احتمال به کروناویروس، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و ترخیص ۳۹ نفر با بهبودی نسبی در این مدت، از بستری ۲۱۴ بیمار در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل، شمار بیماران بدحال بستری با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این دانشگاه را ۳۸ نفر اعلام و تصریح کرد: متاسفانه شبانه روز گذشته، ۵ نفر از همشهریان بابلی به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ مثبت، تسلیم مرگ شدن
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.