پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

راه اندازی مرکز رصد واولویت های مناطق محروم مازندران در دانشگاه

0

امیر سادات کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تجلیل از تلاش‌های جهادگران سلامت و گروه‌های جهادی که در مقابله با کرونا تلاش‌های زیادی به خرج دادند، افزود: در آئین تجلیل از جهادگران برتر دانشگاهی استان از ۴۰ سرگروه برتر جهادی استان تقدیر شد.

وی افزود: این گروه‌ها بیشتر از برخی مسئولان کم کار در کشور زحمت کشیدند و با تلاش وافر بسیاری از نیازمندی‌های استان در کارگاه‌های گروه‌های بسیجی و جهادی تأمین شد و بسیاری از اقدامات صورت گرفته در قالب کمک مومنانه بسیاری از نیازمندی‌های خانواده‌های محروم را تأمین کرده است.

وی ادامه داد: این اقدامات جهادی گروه‌های بسیجی، تصویر واقعی انقلاب اسلامی بوده که منجر به خودباوری، عزت، روحیه جهادی شده است و مولد فرهنگ انقلاب اسلامی است.

سادات کرمی درباره اثرات اقدامات گروه‌های جهادی یادآور شد: تجلیل از بچه‌های جهادی فرهنگ سازی غنی و ارزشی است و این الگوی جوان اسلامی باید تقدیر و تجلیل شوند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلا تصریح کرد: آینده اقدامات جهادی به سمت کارهای تخصصی پیش می‌رود که توسط گروه‌های تخصصی جهادی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: باید دانشگاه‌های تخصصی دررشته های تخصصی خود نقش آفرینی کنند و مسائل و مشکلات مناطق محروم به دست پرتوان دانشگاه‌های تخصصی رفع شود.

سادات کرمی افزود: با کمک گروه‌های جهادی و دانشگاه مازندران اتاق و مرکز رصد اولویت محرومیت‌های استان در دانشگاه احداث می‌شود تا به سمت راهبری گروه‌های جهادی به سمت رفع محرومیت‌ها منجر شود.

کد خبر 5035501
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.