پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار مدیر جهاد کشاورزی ساری با خانواده شهید اصغری تيلكي

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در هفته دفاع مقدس با خانواده شهید اصغری تیلکی از شهیدان دوران دفاع مقدس در روستای سمسکنده شهرستان ساری دیدار شد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه ساري، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، طهمورث قاسم نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری طي گفتگويي اعلام كرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در هفته دفاع مقدس با خانواده شهید اصغری تیلکی از شهیدان دوران دفاع مقدس در روستای سمسکنده شهرستان ساری دیدار شد.

 

در این دیدار که مدیر جهاد کشاورزی و مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در شهرستان، مدیر حفظ نباتات سازمان و رییس اداره امور ایثارگران حضور داشتند ضمن بازگویی خاطرات از زبان برادر شهید از شجاعت و دلیری این شهید گفته شد و افزود: در موقع شهادت این شهید بزرگوار فرزند ایشان چهل روزه بود و ایشان به عنوان امدادگر در در جبهه حضور فعال داشت که در منطقه دشت عباس در دوازده شهریور ماه 1361 به شهادت رسید.

 

در ادامه حاج آقا شعبانی با خواندن آیه شریفه  وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاء عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ یادآور شد: ما باید پاسدار خون شهیدان باشیم و در راه خدمت به کشور عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

 

در پایان این دیدار به رسم یادبود هدیه ای به خانواده این شهید تقدیم شد.

 

didar

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.