پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه با آیت الله طبرسی

1

 

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، اعضای ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه ، مدیران شهرستانی و استانی از ساعت ۱۹ امشب ،  ۷ آذر ۱۳۹۴ با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کردند.

 

این برنامه با تلاوت چند از آیات قرآ مجید آغاز شد و سپس آقای زارع مداح اهل بیت(ع)  با  توجه به قرار داشتن در ایام صفر و نزدیکی اربعین حسینی در مصیبت ال الله   ذکر مصیبت نمود.

 

حجت الاسلام سیدی رییس ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه  ضمن تقدیر و تشکر از آیت الله طبرسی به خاطر ارشاد ها ی ایشان و حضور در دوازدهمین یادواره شهدای بخش چهاردانگه در روستای اروست، قدمگاه مقام معظم رهبری  و ایراد سخنرانی در این مراسم، گزارشی از یادواره های اجرا شده  در بخش چهاردانگه را ارائه کرد.

 

 علیجان شمشیر بند، رییس شورای اسلامی شهر ساری و یکی از اعضای ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه، ولایتمداری را از اهداف شهدا دانستندو بافزود برگزاری یادواره شهدا  موجب زنده نگه داشتن  یاد و اهداف شهدا برای نسل ها جدید می شود.

 

آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه مرکز استان،  برگزاری ا یادواره های  شهدا را برای زنده نگه داشتن اهداف و آرمان های آنها لازم دانست و از برگزار کنندگان این یادواره تقدیر و تشکر نمودند.

 

IMG_5847

وی، با اشاره به هفته بسیج از نقش بی بدیل بسیجیان در دفاع از کشور و تداوم انقلاب اسلامی توضیحاتی ارائه نمودند.

 

 آیت الله طبرسی ، ولایت مداری، اتحاد و همدلی را لازمه موفقیت و پیروزی دانستند.

 

در پایان این مراسم از کسانی که در برگزاری  دوزدهمین یاد واره شهدای بخش چهاردانگه در روستای اروست  زحمت کشیدند و تلاش شبانه روزی نمودند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

سیزدهمین یادواره شهدای بخش چهاردانگه در سال ۱۳۹۵ در روستای چورت برگزار می گردد.

 

شهید والا مقام حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس در کشور از فرزندان  خطه قهرمان پروز چهاردانگه می باشد.

 

IMG_5818 IMG_5868 IMG_5865 IMG_5834 IMG_5874 IMG_58m31  IMG_58g33  IMG_5815 IMG_58j21 IMG_5831 IMG_58b34

 

1 نظر
  1. Alishah می گوید

    ولی تا آنچاییکه ما شنیدیم ازعوامل اصلی که تمام سنگینی کارها روی دوشش بود اسمی اورده نشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.