پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

20 شهریور 1399 از تمبر یادبود ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه رونمایی می‌شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، جلسه ستاد یادوراه شهدای بخش چهاردانگه امروز یکشنبه 2 شهریور 1399 با حضور اعضا در حسینیه چهاردانگه ای های مقیم ساری برگزارشد.

در ابتدای  جلسه سرگرد پاسدار سید جواد نبوی به ارائه چگونگی اجرای مصوبات جلسه قبل پرداخت و پس از بحث و بررسی موارد ذیل مصوب شد:

1- شب هفتم محرم متعلق به شهدای چهاردانگه است و در تمام منابر سخنرانان و مداحان در بزرگداشت شهدا سخنرانی و مرثیه سرایی خواهند کرد.

2- با توجه به وضعیت کرونایی  هفدهمین یادواره شهدای بخش چهاردانگه در روز پنجشنبه 20 شهریور 1399 با تعداد محدود از مهمانان و خانواده های معزز شهدا و با مجوز ستاد مبارزه با کرونا و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار خواهد شد و سخنران مراسم آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران است.

3- پیگیری پخش زنده یادواره شهدای بخش چهاردانگه توسط پایگاه خبری چهاردانگه نیوز.

4- رونمایی از تمبر یاد بود ستاد یادواره شهدای بخش چهارزدانگه با حضور مسئولین استانی، شهرستان و بخش چهاردانگه.

5- با توجه به اینکه با شرایط موجود در کشور امکان دعوت و حضور همه خانواده معظم و معزز شهدای بخش چهاردانگه از جهت اهمیت سلامت  خانواده معزز شهدا و رعایت فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکان پذیر نیست،ستاد یادواره شهدای بخش چهاردانگه پیشاپیش عذر خواهی نموده و زمینه پخش زنده این مراسم را از طریق سایت چهاردانگه نیوز فراهم خواهد نمود تا خانواده معظم و عموم مردم شاهد اجرای مراسم باشند.

6- تدارک ایستگاه سلامت با نام شهید سلامت،  رضایی در ورودی حسینیه جهت اهدای ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و..

7-  از خانواده شهید رضایی، شهید سلامت، خانواده شهید سالخورده  شهید مدافع حرم و شهید طاهری شهید مدافع امنیت جهت تجلیل در مراسم دعوت خواهد شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.