پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دکتر عالیه زمانی کیاسری برگزیده‌ی جامعه پزشکی در کشور شد

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، در مراسمی که به مناسبت سالروز تولد ابوعلی سینا و گرامیداشت روز پزشک با حضور پزشکان مرکز استان در ساری برگزار شد، دکتر عالیه زمانی متخصص بیهوشی و مراقبت‌های ویژه، از سوی سازمان نظام پزشکی به‌عنوان پزشک نمونه انتخاب شد.

در متن لوح تقدیر دکتر محمدرضا ظفرقندی رئیس‌کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران خطاب به دکتر عالیه زمانی آمده است: «نظر به انتخاب سرکار عالی به‌عنوان برگزیده‌ی جامعه پزشکی شهرستان ساری در سال ۱۳۹۸، از تلاش‌های صادقانه‌ی شما طی سالیان متمادی خدمت در جهت ارتقای سلامت هم‌میهنان عزیزمان، تشکر و قدردانی نموده، از درگاه ایزدمنان برایتان تندرستی و دوام توفیق آرزومندم.»

شایان ذکر است دکتر عالیه زمانی متولد ۱۳۴۹ بوده و در سال۶۷ در کنکور سراسری در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی پذیرفته شد و پس از اخذ دکترای پزشکی عمومی، دوره‌ی تخصصی را گذراند و در شهریور ۷۷ با کسب بورد تخصصی بیهوشی و مراقبت‌های ویژه فارغ‌التحصیل شد.

این عضو هیئت‌علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ریاست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) و مرکز قلب فاطمه زهرا ساری و دانشکده پیراپزشکی را در کارنامه کاری خود دارد.

دکتر عالیه زمانی در عرصه‌های آموزشی و درمانی رشته تخصصی خود، پژوهش‌های متعددی انجام داده و با چاپ مقالات در مجلات معتبر داخلی و خارجی، سخنرانی در کنگره‌ها، کارنامه‌ی علمی قابل‌توجهی از خود بجا گذاشته است.

رئیس هیئت‌مدیره خیریه همت عالی مازندران که اقدامات خیرخواهانه او در قالب سازمان مردم‌نهاد خیریه همت عالی مازندران نام‌آشنا و زبانزد مردم است که اخیراً نیز به‌عنوان خیریه برتر کشور انتخاب شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.