پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دو گردشگر آلمانی خواهان بازدید از چشمه سورت شدند

دو گردشگر آلمانی كه از تحصيلات بالايي نيز برخوردار بودند پس از تماشاي نقاط مختلف مركز استان با حضور در عمارت شهرداري ساري ضمن تحسين اين شهر خواهان راهنمايي بيشتر براي ديدار از چشمه سورت شدند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از سایت شهرداری ساری دو گردشگر آلماني پس از بازدید از تهران و اصفهان به ديدار از جاي جاي ساري پرداخته و از نقاط زيباي مركز استان بازديد كردند.

 

بنا به گزارش مركز امور رسانه شهرداري ساري اين دو گردشگر كه از تحصيلات بالايي نيز برخوردار بودند پس از تماشاي نقاط مختلف مركز استان با حضور در عمارت شهرداري ساري ضمن تحسين اين شهر خواهان راهنمايي بيشتر براي ديدار از چشمه سورت شدند.

 

اين دو گردشگر كه پيش از اين از تهران و اصفهان ديدار كرده بودند در گفت و گو با خبرنگار ما با زيبا توصيف كردن ساري بر قابليت هاي آن تاكيد كردند و افزودند: اين شهر مي تواند بسيار زيباتر از اين شود.

 

بنابراين گزارش آنان ضمن بيان اين مطلب كه پس از ديدار از ساري و چشمه سورت عازم تبريز خواهند شد خاطر نشان كردند: سفر به ايران براي ما لحظات بسيار خاطره انگيزي در پي داشت و اميدواريم اين فرصت براي تمام گردشگران جهان نيز فراهم شود؛ چرا كه ايران سرشار از ديدنيها و زيباييهاست ضمن آنكه مردم آن نيز بسيار مهربان و ميهمان نواز هستند. 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.