پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دومین سالگرد شهادت سردار ییلاقی در بهشهر برگزار شد

0

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم گفت: یادواره شهدا گامی برای تقویت ارزش های انقلاب و اسلام است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما در دوران مختلف خود از حساسیت های ویژه برخوردار بوده است، افزود: حساسیت انقلابی ما هنوز زنده و پررنگ است و در اعتراضات اخیر، اغتشاشگران بار دیگر برای ضربه زدن به انقلاب وارد شدند که  در برابر اعتراض مردمی عقب نشینی کردند و از بصیرت مردم تودهنی خوردند.

امام جمعه ساری گفت: برای انقلابی ماندن کشورمان باید ایثار و حماسه شهدا مرور شود و در این راستا باید وصیت نامه شهدا را بخوانیم و مظلومیت و عشق شهدا را بازگو کنیم.

محمدی لایینی افزود: رهبری انقلاب بر برجستگی های مردم مازندران تاکید کردند و جدیدترین برجستگی مردم مازندران در همین اغتشاشات بود که با حمایت از رهبری با هوشمندی وارد عمل شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: سردار ییلاقی و شهدای انقلاب و نظام ما مهمترین الگو برای ما در زندگی هستند و حلال خوردن، با تقوا بودن ،انقلابی ماندن و با ولایت ماندن و عمل به وصایای شهدا از جمله  وظایف مهم ما در شرایط کنونی جامعه است.

سردار علی ییلاقی از فرماندهان بهشهری لشکر ۲۵ کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس، جانبار ۷۰ درصد جنگ تحمیلی بود که در سال ۶۲ به درجه جانبازی نائل شده بود و ۱۵ آذرماه ۱۳۹۶به همرزمان شهیدش پیوست.
وی از همرزمان شهیدان باکری، همت، زین الدین بود واز این سردار ۲ پسر به نام های محمدرضا و مهدی به یادگار مانده است.
شهرستان بهشهر در شرق استان مازندران با ۱۶۸ هزار نفر جمعیت است که در هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب و کشور کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.