پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دل نوشته سردار قربانی برای شهدای اردیبهشت مقاومت و مدافع حرم

0

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی قربانی در دل نوشته‌ای به مناسبت ۱۶ اردیبهشت سالروز شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندران آورده است: ۱۶ اردیبهشت سال ۹۵، گروهی از بهترین سربازان اهل بیت (ع) در خاک تفتیده خان طومان کربلایی شدند و ۲۱ نفر دیگر از آنان مدال افتخار جانبازی در راه اسلام و قرآن را از دستان علمدار کربلا گرفتند.

رزمندگان لشکر قدرتمند ۲۵ کربلا در چنین روزی در کربلای خان طومان حماسه‌ای تاریخ ساز آفریدند و شدند اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا (ع). لشکری که به فرموده مقام عظمای ولایت به لشکری خط شکن و خط نگهدار در دوران هشت سال دفاع مقدس لقب گرفته است، در جنگ نیابتی که جبهه کفر علیه نظام اسلامی در سوریه به راه انداخته بود دوباره لشکر همیشه پیروز ۲۵ کربلا در خط اول مبارزه با گروهک‌های تکفیری قرار گرفت و در لباس مدافع حریم اهل بیت (ع) حماسه اروند، بدر و خیبر را تکرار کرد.

۲۰۰ رزمنده دلاور خطه شمال و شیران بیشه در مصاف با ۲ هزار داعشی پلید، در خان طومان سوریه مردانه ایستادند و ۷۰۰ نفر از لشکریان شیطان را به قعر جهنم فرستادند تا برای همیشه ندای لبیک به هل من ناصر امام زمانشان در تاریخ ماندگار بماند. با نثار صلوات و فاتحه‌ای گرامی می‌داریم یاد و خاطره ۱۳ آلاله دشت کربلای خان طومان که «یا لَیتَنا کنا معکم» را در روز مبعث نبی مکرم اسلام و در میدان رزم با کفار، با خون خویش تفسیر کردند.

مازندران در مجموع ۴۰ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.

کد خبر 4918235
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.