پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دشمن نامرئی همچنان می‌تازد / کرونا ۶ مازندرانی را به کام مرگ کشاند

۱۶۳ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری و 6 نفر فوت شدند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  ۱۶۳ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند.
هم اکنون هزار و ۳۱۷ بیمار با احتمال ابتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند.
همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۲۸۲ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
شبانه روز گذشته ۶ هم استانی نیز بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

موسوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

شناسایی ۱۴۱ بیمار کرونایی جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۱ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۰۳ نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: اکنون هزار و ۹۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او با اشاره به جان باختن ۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: ۲۳۸ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
دکتر موسوی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.جلالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل

شناسایی ۲۲ بیمار کرونایی جدید

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۲۲ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۹ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سید فرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۲۲۲ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۴ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.