پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

دسترسی به فرودگاه ساری تنها از جاده قدیم امکان‌پذیر است

0

سعدالله وطن خواه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این که بازگشت حجاج مازندرانی از روز جمعه ۲۵ مرداد آغاز می شود ، افزود : عملیات تعریض جاده دسترسی فعلی به فرودگاه ساری به نام جواد الائمه (ع) در دست اقدام است که به همین منظور این جاده مسدود می باشد و امکان تردد در آن وجود ندارد . 

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت : باتوجه به شرایط پیش آمده در زمینه تعریض این جاده دسترسی ، اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان نیز با نصب بنرها در طول مسیر ، وضعیت تردد مستقبلین را مشخص می کند . 

وی از خانواده حجاج مازندرانی خواست تا برای آمدن به فرودگاه در جاده ها ازدحام نکنند تا به صورت مطمئن و ایمن در مسیر جاده قدیم به محل برسند و از زائران خود استقبال بکنند . 

به گفته وطن خواه همچنین برای تامین امنیت در جاده منتهی به فرودگاه و جلوگیری از بروز تصادفات رانندگی هماهنگی های لازم برای استقرار پلیس راهور انجام شد تا در طول مسیر مستقر شوند . 

وی از فراهم کردن امکانات رفاهی برای مستقبلین در مجموعه فرودگاه خبر داد و گفت : با نصب مانتیور و تلفن شهری در سالن مستقبلین ، خانواده ها می توانند از این طریق لحظه ورود حجاج خود را به فرودگاه مشاهده کنند .

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود : برا ی حضور زودتر حجاج در کنار خانوادههایشان و با توجه به ازدحام جمعیت در گیت های خروج مسافران ، تصمیم گرفته شد تا حجاج بعد از پیاده شدن از هواپیما به سالن مستقبلین و به سمت خانواده هایشان هدایت شوند . 

وی در خصوص برنامه پرواز بازگشت حجاج مازندرانی نیز گفت : نخستین پرواز ساعت حدود ۱۲ روز جمعه ۲۵ مرداد در فرودگاه ساری به زمین می نشیند و این برنامه پرواز بازگشت ها به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت . 

وطن خواه ادامه داد : چهار هزار و ۲۴۴ حجاج مازندران از طریق ۱۷ سورت پرواز به استان محل زندگیشان بر می گردند .

۲۰۹۶  /۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.