پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در 24 ساعت گذشته، ۱۹ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ فوت و 210 نفر بستری

۲۱۰ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۱۹ تن نیز در این مدت جان خود را از دست دادند.

0
پایگا خبری چهاردانگه نیوز: ۲۱۰ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۱۹ تن نیز در این مدت جان خود را از دست دادند.

فوت ۱۲ بیمار کرونایی در حوزه علوم پزشکی مازندران

موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۱۷۳ بیمار مبتلا به کرونا، ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه بستری شدند، گفت: در همین مدت ۱۲ بیمار نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

او افزود: در حال حاضر یک هزار و ۸۰ بیمار با علایم ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۲۶۱ نفر آن‌ها با حال عمومی بد تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

موسوی ادامه داد: ۱۹۸ بیمار بهبود یافته هم شبانه روز گذشته از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران مرخص شده اند.

فوت ۷ بیمار کرونایی در بابل

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۳۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل و ترخیص ۳۲ نفر با بهبودی نسبی در این مدت، از بستری ۲۲۶ بیمار در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر جلالی شمار بیماران بدحال بستری با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این دانشگاه را ۳۶ نفر اعلام و افزود: متاسفانه ۷ نفر از همشهریان بابلی به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ مثبت، تسلیم مرگ شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.