پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

در ماه رمضان باید با تمسک به قرآن و دعا خود را به خداوند نزدیک نمود

دشمنان ما با ادعیه مخالفند، به دلیل اثرات سازنده ای که دعا ها برای ما دارند. در ماه رمضان باید با تمسّک به قرآن و اهل بیت و بهره مندی هرچه بیشتر از دعا خود را به خداوند نزدیک نمود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری  چهاردانگه به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، به نقل از مسعودیان زاده، رییس اداره، حجت الاسلام و المسلمین تیموری، امام جمعه شهر کیاسر، در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه، که با محوریت موضوعات «غنی سازی اوقات فراغت تابستان» و «پروژه مهر»  تشکیل شد؛ ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران اجرای برنامه ها  و اعضای شورا به جهت همکاری با آموزش و پرورش با اشاره به ماه مبارک رمضان و فضیلت های آن گفت: ماه رمضان ماه تقوا و اجابت دعاست؛ باید با تمسّک به قران و اهل بیت و بهره مندی هرچه بیشتر از دعا خود را به خداوند نزدیک نمود.

 

حجت الاسلام و المسلمین تیموری، افزود: دشمنان ما با ادعیه مخالفند، به دلیل اثرات سازنده ای که دعا ها برای ما دارند.

 

وی همچنین گفت: خداوند را باید به عظمت دید و ناظر بر اعمال خود؛ و با شناخت و تضرّع از درگاه الهی مطالبه داشت. دعا باید از سر آگاهی ، ایمان و باور قلبی باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین تیموری،در باب غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ضمن اشاره به آیه ای از قرآن مجید( (سوره الانشراح، آیات۷و۸)که خداوند به پیامبر اسلام(ص) می فرماید:«چون از نماز فارغ شدی برای دعا همت مصروف دار و بسوی خدای خود مشتاق باش») گفت: برای انسان فراغت معنا ندارد؛ اما از آنجاییکه دانش آموزان در ایام تابستان از تحصیلات رسمی فارغ می شوند لازم است دست اندرکاران تعلیم و تربیت برای این اوقات دانش آموزان برنامه ریزی نموده و به صورت هدفدار در فضایی با نشاط به آموزش های عبادی، سیاسی، ورزشی و هنری جهت رشد و تعالی آن ها بپردازند.  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.