پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خواست صنفی و سیاسی دانشجویان نباید به مشکل امنیتی تبدیل شود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا ، علی نجفی خوشرودی روز دوشنبه در نشست وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در دانشگاه نوشیروانی بابل افزود: هیچکس در کشور با توجه به شرایط حساس کنونی موافق رفتارهای برهم زننده آرامش نیست و باید همه با یک صدا به جلو پیش برویم . 

وی گفت : می طلبد در این شرایط که دشمن به دنبال ناامید کردن جوانان از انقلاب است ، با بالا بردن ظرفیت انتقاد پذیری نسبت به مطالبات دانشجویی صبورتر باشیم. 

نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشجویان قلب و فکر پویای کشور هستند و نباید در مقابل خواست صنفی و سیاسی آنها مقاومت سخت نشان داد. 

نجفی همچنین گفت : همه نهادها از جمله دولت و مجلس باید شرایط آرامش را برای دانشجو فراهم کنند و از رفتارهای حساس کننده دانشجو بپرهیزند. 

وی افزود: یکی از مشکلات دانشجویان ما جذبشان  در محیط کسب و کار است که از وزارت علوم انتظار می رود برنامه مدونی برای این موضوع داشته باشد تا هم از انحراف علمی جلوگیری شود و هم از خروج متخصصان و سرمایه ها از کشور جلوگیری کنند.

وزیر علوم صبح امروز سفر دو روزه اش به مازندران را شروع کرد. منصور غلامی در این سفر از پنج دانشگاه بزرگ مازندران دیدن و با مدیران ، اعضای هیات علمی ، پژوهشگران و دانشجویان دیدار و گفت و گو  می کند. 

مازندران بیش از ۲۰۰ دانشگاه و موسسه اموزش عالی دارد.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.