پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خط انتقال گاز دامغان- کیاسر- ساری مهم ترین پروژه عمرانی دولت در مازندران بود

0

پایگاه خبری چهاردانگه: مجید حسین زادگان در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با بیان اینکه سازمان بازرسی برای جلوگیری از فساد تشکیل شده و نقش خبرنگاران در دنیای امروز نیز مانند سازمان های نظارتی حایز اهمیت است، اظهار کرد: روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران آزاده و مستقل که دل در گروی انقلاب و مردم دارند تبریک عرض می کنم.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان خدمات دولت تدبیر و امید و نظام جمهوری اسلامی قرار گیرند.

فرماندار شهرستان ساری افزود: اکثر دستگاه های اداری در دولت یازدهم با وجود برخی محدودیت های مالی حرکت رو به جلو داشتند و نیاز است تا این خدمات رسانی به مردم نیز بازگو شود.

حسین زادگان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردم، از مهم ترین برنامه مدیران دستگاه های اجرایی است، افزود: از دستگاه ها خواهان رعایت حقوق مردم در ادارات هستیم.

فرماندارشهرستان ساری گفت: رسیدگی به حقوق بانوان صرفا با حضور زن در کابینه دولت محقق نخواهد شد و نباید حضور نداشتن زنان در کابینه دولت دوازدهم در قامت وزیر به عنوان یک ایراد تلقی شود.

وی اضافه کرد: زنان مطالبات فرهنگی و اجتماعی زیادی دارند که دولت باید تحقق این مطالبات را در دستور کار خود قرار دهد و این دغدغه نیز در دولت دوازدهم وجود دارد.

فرماندار شهرستان ساری از خط انتقال لوله گاز دامغان، کیاسر، ساری و نکا به عنوان مهم ترین پروژه عمرانی در دولت تدبیر و امید برای مازندرانی ها یاد کرد و گفت که با بهره برداری از این پروژه در اواخر دولت یازدهم مشکل قطعی گاز مشترکان این استان در زمستان سرد برای همیشه به تاریخ پیوست.

حسین زادگان افزود: دولت برای اجرای این پروژه حدود هشت هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است زیرا دولت به مشکلات مردم توجه دارد.

وی با بیان اینکه همه نهادها از آموزش و پروش شکل گرفته است، گفت: همیاری دستگاه ها با نهاد آموزش و پرورش امری ضروری است.

فرماندار ساری افزود: در حوزه روستایی حوزه اشتغال، اعتیاد و طلاق با کمک دهیاری ها اقدامات اساسی انجام شود و سازمان جهاد کشاورزی با تعامل با دهیاری ها اشتغالزایی کند تا کشور به سمت تولید داده شود. همچنین در کارگروه اقتصاد مقاومتی به عنوان پایلوت در بخش دودانگه با شرایط پرداخت تسهیلات کم بهره به عنوان ایجاد اشتغال اقداماتی انجام داده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.