به گزارش خبرنگار مهر، پایین بودن و نامناسب بودن کرایه حمل نفتکش، فرسودگی و قدیمی بودن ناوگان، خروج ۴۰ درصدی فعالان حمل و نقل و سوخت رسان، اعمال ماده ۳۸ تأمین اجتماعی، نامناسب بودن زیرساختهای اجرای سامانههایی نظیر «سپهتن» از جمله دغدغههای فراروی فعالان بخش حمل و نقل و تانکرداران است.
در حال حاضر ۷۰ دستگاه ناوگان در بخش سوخت رسان و در قالب نفتکشها در غرب مازندران فعالیت دارند که کار توزیع سوخت را بین جایگاه داران انجام میدهند.
به گزارش خبرنگار مهر، پایین بودن و نامناسب بودن کرایه حمل نفتکش، فرسودگی و قدیمی بودن ناوگان، خروج ۴۰ درصدی فعالان حمل و نقل و سوخت رسان، اعمال ماده ۳۸ تأمین اجتماعی، نامناسب بودن زیرساختهای اجرای سامانههایی نظیر «سپهتن» از جمله دغدغههای فراروی فعالان بخش حمل و نقل و تانکرداران است.
در حال حاضر ۷۰ دستگاه ناوگان در بخش سوخت رسان و در قالب نفتکشها در غرب مازندران فعالیت دارند که کار توزیع سوخت را بین جایگاه داران انجام میدهند.