پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خدمت به نیازمندان توفیقی است که خدا نصیبمان کرده است

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حجت الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد مازندران اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی مناسب بیش از گذشته در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و متناسب با زمان پیش رویم و به کمک محرومان بشتابیم.

وی با بیان اینکه ۱۳۰ هزار نفر در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند ،افزود: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است و برنامه امسال این نهاد در استان هم بر همین اساس ترتیب داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در ترویج فرهنگ کار و تلاش همت خود را بکار می بندیم ، تصریح کرد: به مددجویان در سال گذشته در تمامی بخش ها مجموعا با هزینه‌ای به ارزش ۵۲۰ میلیارد تومان خدمات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت بالایی در کمیته امداد وجود دارد ،افزود: ارتباط با خیران و کمک‌های مردمی در قالب خدمت به نیازمندان ارائه می‌شود .

وی به مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: از ظرفیت این مراکز در بخش‌های مختلف نیز استفاده می‌شود .

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه زیربنای همه کارها ،فرهنگی است،گفت: در بحث گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی شده تا در اردوهای جهادی از توان جوانان این نهاد استفاده کنیم.

حجت الاسلام عالیشاه به تأمین مسکن مددجویان اشاره کرد و افزود: با کمک همه دستگاه‌ها و مسئولان می‌شود در این بخش مشکلات را حل کرد و هر قدمی که در کمک به نیازمندان برداشته شود برکات آن کار را زیاد می‌کند .

وی افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا لذت لبخند را به چهره نیازمندان بنشانیم و برای این کار لازم است برنامه زمانبندی شده داشته باشیم.

حجت الاسلام عالیشاه به برگزاری رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه اشاره کرد و گفت :با کمک مردم و خیران در ماه مبارک رمضان ۳۲۰ هزار پرس غذای گرم و ۸۶ هزار بسته سبد غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

آیت الله محمدی لایینی، نماینده ولی فقیه استان هم در این دیدار گفت: کمیته امداد ، مولود انقلاب است و باید طوری اقدام کنید که جامعه هدف به یک معیشت کیفی‌تر ،کرامت بالاتر و به یک فرهنگ برتر و زیبنده تر برسند.

وی افزود: مدیریت کارآمد،مدیریت صفی است باید در متن کار قرار گرفت ، تا راههای بهتری برای رفع مشکلات نیازمندان پیدا کرد.

وی بیان داشت:توانمندسازی در جامعه هدف ،جدی گرفته شود و جریان انقلابی را تقویت کنیم و متناسب با فرهنگ دین روح و جان مددجویان و پرورش دهیم .

آیت الله محمدی لایینی در کمک به نیازمندان و محرومان بیش از پیش اعلام آمادگی کرد و گفت: کمک محرومان افتخار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.