پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برای خدمت‌رسانی به نیازمندان باید روحیه جهادی داشته باشیم

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی:حجت الاسلام بشیر عالیشاه، مدیر کل کمیته امداد مازندران، اظهار داشت: دراستان ۱۳۰ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند،و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

وی با تقدیر از همراهی و مشارکت مردم نیکوکار استان ،خیران و همه دستگاه ها در راستای خدمت رسانی به مددجویان افزود:یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد استان خانه دار کردن مددجویان است که با همدلی و کمک یکدیگر می توانیم در این بخش اقدامات مطلوبی انجام دهیم .

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه در سنگر خدمت به محرومین بودن برای ما افتخار است، به توانمند سازی مددجویان اشاره و تصریح کرد: تمامی طرح اشتغال مددجویان مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند و این کار با هدف پایدار سازی مشاغل انجام می شود.

وی به تقویت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از سوی خیران اشاره کردو گفت: با سپرده گذاری خیران در این صندوق قطعا خدمات شایسته ای به مددجویان ارائه می شود.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان طرح امواجی از بهشت گفت: دراین طرح خیران و نیکوکاران می توانند به نیابت از شهدا حامی یک یا چند نفر از ایتام شوند که خوشبختانه در این طح موفقیت هایی حاصل شده است.

منصور علی زارعی ، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تقدیر از ارائه خدمات کمیته امداد به مددجویان گفت: نگاه مردم به این نهاد ویژه است و به این نهاد اعتماد دارند.

وی گفت: مهمترین موضوع در کمک به مددجویان توانمند سازی آنهاست و در این بخش مسئولیت سنگینی به عهده همه قرار دارد.

وی در موردمیزان پرداخت وام های مددجویی افزود: خوش حساب ترین افراد در پرداخت تسهیلات ،مددجویان کمیته امداد هستند.

زارعی گفت: کمیته امداد در نظارت، پیگیری و فراهم نمودن زمینه های اشتغال مددجویان به صورت جدی عمل می کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.