پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

خبر خوش برای مردم روستاهای بالادست پشت‌کوه ساری

0

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در ارتباط با آسفالت جاده چهاردانگه به روستاهای بالادست اقدامات خوبی انجام و قدم‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره آسفالت جاده چهاردانگه، اظهار کرد: محور سیاوش‌کلا بالاده به طول ۴۵ کیلومتر از محورهای مهم منطقه است که علاوه بر دسترسی روستاهای منطقه پشت‌کوه راه ارتباطی و پدافندی به استان سمنان است.

وی افزود: قول استاندار مازندران مبنی بر آسفالت این محور، اداره‌کل راهداری نسبت به بهسازی و آسفالت ۴هزار و ۳۰۰ متر از مسیر اقدام کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده حدود ۱۰ میلیارد تومان تامین منابع شده و مناقصات و برآوردها انجام شده است.

جهانیان اضافه کرد: بعد از طی کردن فرآیند قانونی مناقصه حدود یک ماه آینده پیمانکار مشخص می‌شود و حدود ۸کیلومتر مسیر در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: ۱۲ کیلومتر باقی‌مانده از مسیر با رویکرد رفع محرومیت و محوریت قرارگاه محرومیت‌زدایی طی تفاهم‌نامه‌ای گنجانده شده که پس از عقد قرارداد این مسیر انجام شده است.

طول این مسیر ۲۴ کیلومتر نیاز به آسفالت داشت، آسفالت ۴کیلومتر انجام، ۸ کیلومتر تامین اعتبار شد و باقی‌مانده مسیر برای آسفالت ۱۲ کیلومتر طی این تفاهم‌نامه محقق خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.