پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حواشی خودساخته سد راه نساجی قائمشهر در نخستین دیدار خانگی

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، بدعهدی مالکان در پرداخت اول قرارداد بازیکنان و کادر فنی نساجی قائمشهر باعث شده تا تعدادی از بازیکنان  و اعضای کادر فنی تیم از جمله رضا مهاجری سرمربی که از سوی یکی از مدیران باشگاه نیز مورد تایید قرار گرفته ، این تیم را در سفر به مازندران برای تمرین پیش بازی و  حضور روز جمعه برابر پیکان تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، همراهی نکنند.
اگرچه قهر و آشتی اعضای کادر فنی و بازیکنان به دلایلی از جمله عدم دریافت حقوق و  دستمزدشان در رقابت های فوتبالی در ایران به یک امر عادی تبدیل شده و منحصر به تیم های شهرستانی چون نساجی و سایر تیم ها نمی شود وشامل تیم های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس که از بودجه ملی و فرا ملی نیز ارتزاق می کنند، است ولی برای تیم های میان جدولی چون نساجی قائمشهر که طبق تجربه نخستین حضورش در لیگ برتر بیشترین امتیاز را از بازی های خانگی و حمایت هواداران متعصبش کسب کرده، این قهر و آشتی آن هم در نخستین دیدار خانگی بسان سمی است که می تواند تیم را در روزهای سخت که تک امتیاز نیز نعمتی است، دچار مشکل کند.
امید به امتیاز خانگی 
تجربه سال قبل نساجی قائمشهر در رقابت های لیگ برتر نشان داد که این تیم در بازی خانگی  با برخورداری از امتیاز میزبانی و هواداران متعصب ولی با اخلاقش در برابر حریفان قدری چون استقلال و  پرسپولیس تهران ، پدیده شهر خودرو مشهد، سپاهان اصفهان برگ برنده بزرگی در اختیار دارد و توانست از هر دو تیم بزرگ ایران در بازی خانگی امتیاز بگیرد و این تک امتیازی ها در ۱۵ بازی بود که این تیم را در نخستین تجربه اش در رقابت های لیگ برتر پس از ۲۳ سال دوری از بالاترین سطح فوتبالی در کشور در رده دهم بالاسر بسیاری از تیم های قدیمی تر از جمله پیکان تهران،ماشین سازی تبریز و پارس جنوبی جم نگهداشت.
همچنین در رقابت های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران طبق جدول بازی ها نساجی قائمشهر در ۷ بازی اول که نیمی از آنها خانگی است، بازی هایی به مراتب راحتتری دارد که عمده این بازی ها  برابر تیم هایی چون پیکان ، سایپا، ماشین سازی و سایر تیم های هم قد و قواره خودش دارد و فرصت مناسبی است تا با بازی خوب و کسب امتیاز در ابتدای شروع لیگ که هنوز تیم ها به انسجام و هماهنگی کامل نرسیدند، خود را در جدول بالا بکشد، چرا که پس از آن، بازی ها با تیم هایست که قطعا  این تیم ها برای نساجی که شاکله اصلی تیمش اعم از کادر فنی و بازیکنان در فصل جاری تغییرات اساسی را شاهد بود، مشکل سازمی شوند.
حال در چنین روزگاری تیم نساجی که باید از این فرصت طلایی برای خود در جدول جایگاهی دست و پا کند؛ دچار برخی مشکلات خودساخته ای از جمله بدعهدی در پرداخت پیش قسط قرارداد بازیکنان و کادر فنی مواجه شده که همین بدعهدی، بدنه تیم را با مشکلاتی مواجه کرده و بازیکنان تیم که ابتدای فصل هم قسم شدند تا جایگاهی بهتر از فصل گذشته در جدول برای خود دست و پا کنند و حتی وعده حضور در جمع چهار تیم اول را دادند، به یکباره قهر کنند تا حدی که کادر فنی نیز حاضر نشود تیم را برای حضور در دیدار خانگی همراهی کند و به طبع نیز برخی از بازیکنان نیز همین روش را در پیش گرفتند.
به نظر می رسد تداوم این روند برای نساجی قائمشهر تنها نماینده مازنی ها و حتی شمال ایران در رقابت های لیگ برتر نمی تواند خوشایند باشد و این وضعیت حتی هواداران قدیمی ترین تیم فوتبالی این استان و قائمشهر شهر خسته را دچار رخوت و سستی کرد و باید مالکان تیم که قطعا بیش از دیگران دلشان برای آینده باشگاه می ثپد، هر چه سریعتر دست به جیب شوند و به وعده خود وفا کنند و اگر هم برنامه ای دیگری برای تیم و باشگاه دارند نیز هر چه سریعتر تا دیر نشده این تصمیم را به جای فرار از دست خبرنگاران و رسانه ها و پاسخگویی به مطالبات مردم و هواداران اعلام کنند تا تیم از وضعیت فعلی بی انگیزگی و ناامیدانه خارج شود و همگان تکلیف خود و باشگاه را بدانند.
تجربه چند ماهه اخیر به خصوص با سکانداری مدیریت ارشد استان از سوی یکی از نیروهای بومی این خطه شمال کشور و علاقه مند به ورزش و امید و نشاط در مازندران که همواره پیگیر رفع مشکلات تیم ها از جمله نساجی قائمشهر، رایکا بابل نشان داده که اجازه نمی دهند تیم دچار بی سرانجام شود.
از نساجی نپرس 
رضا حدادیان یکی از مالکان نساجی قائمشهر با وجود اذعان به برخی از مشکلات مدیریتی در این باشگاه در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا گفته از هر چیزی که می پرسی بپرس الا از تیم نساجی .
وی ابراز امیدواری کرد تا بزودی مشکل مالکیتی و مدیریتی در باشگاه نساجی قدیمی ترین باشگاه مازندران و تنها نماینده مازنی ها در رقابت های لیگ برتر رفع شود و این تیم بتواند به جایگاه اصلی خود در جدول مسابقات برسد.
وی در این گفت و گوی تلنفی هیچ اشاره ای به علت نیامدن سرمربی و تعدادی از بازیکنان تیم به استان برای حضور در تمرین آمادگی نکرد.
قول رفع مشکل تیم در آینده نزدیک 
فرهاد صنیعی فر دیگر مالک تیم نساجی قائمشهر با وجود امتناع از مصاحبه با خبرنگاران در مصاحبه ای با کانال خبری باشگاه نساجی اعلام کرد که بزودی چک پیش قرارداد بازیکنان و کادر فنی را امضاء و در اختیارشان قرار می دهد.
وی در این مصاحبه اعلام کرده که این چک پیش قرارداد سه شنبه شب در اختیار کادر فنی و بازیکنان قرار می گیرد.
صنیعی فر با اشاره به مشکل مالکیتی تیم گفته که این مسایل ارتباطی به بازیکنان و کادر فنی ندارد و این مشکلات خللی در وضعیت مدیریتی تیم و حضور در رقابت های لیگ برتر ندارد.
وی در این گفت و گو خطاب به هواداران باشگاه نساجی به آنها اطمینان داد که تمام هزینه های تیم را مالکان می پردازند تا خللی در ادامه حضور تیم در رقابت های لیگ برتر ایجاد نشود.
وی وعده کرد تا بزودی با رفع مشکلات تیم، حواشی سازان را به مردم به خصوص هواداران باشگاه معرفی می کند.

عدم پاسخگویی سرمربی نساجی 
رضا مهاجری سرمربی نساجی قائمشهر در تماس مکرر خبرنگار ایرنا از هرگونه اظهارنظر در مورد مشکلات باشگاه و علت عدم همراهیش با تیم و بازیکنان برای سفر به مازندران برای برپایی تمرین آمادگی پیش دیدار با پیکان تهران خودداری کرد.
تیم نساجی قائمشهر که سال گذشته نخستین سال حضورش را در رقابت های لیگ برتر هیجدهم با کسب ۳۶ امتیاز و رده دهم جدول ۱۶ تیمی این رقابت ها به پایان برد در نخستین دیدارش در لیگ نوزدهم در بازی خارج از خانه برابر گل گهر سیرجان تازه وارد لیگ برتر به تساوی یک- یک رضایت داد.
نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر ۳۱ مردادماه همزمان در ۸ شهر ایران پیگیری شد و تیم نساجی قائمشهر در نخستین گام مهمان تیم تازه وارد لیگ برتر گل گهر سیرجان بود که این بازی در پایان وقت قانونی ۹۰ دقیقه با نتیجه یک یک خاتمه یافت .
این تیم جمعه هفتم شهریورماه سال جاری در قائمشهر در ورزشگاه نو و نوار شده شهید وطنی این شهر میزبان پیکان تهران است.
این بازی ساعت ۲۰ روز جمعه در قائمشهر شروع می شود.
/۱۸۹۹/۶۹۸۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.