پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حمایت جهاد کشاورزی از احداث گلخانه در شهر کیاسر/تقدیر رئیس شورای شهر کیاسر از رئیس جهاد کشاورزی ساری

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی شورای اسلامی شهر کیاسر، سید حسن موسوی در دیدار با رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ساری، اظهار داشت: احداث جاده بین مزارع با هدف اجرای طرح زیربنایی در بخش کشاورزی انجام شده است.
وی افزود: ساماندهی جاده بین مزارع با هدف تسهیل در تردد کشاورزان و بهره برداری بهینه از اراضی کشاورزی و انتقال آسان تر محصولات تولیدی و کاهش هدر رفت محصول در زمان برداشت اجرایی می شود که اجرای کامل آن می‌تواند به اقتصاد جامعه کشاورز کمک فراوانی کند.
رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر با تقدیر از عملکرد جهاد کشاورزی شهرستان ساری در بخش چهاردانگه و شهر کیاسر، ادامه داد: اصلاح الگوی کشت محصول متناسب با اقلیم منطقه از سوی جهاد کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد.
موسوی از حمایت جهاد کشاورزی برای احداث گلخانه در شهر کیاسر خبر داد و گفت: جهاد کشاورزی شهرستان ساری از احداث گلخانه در ابعاد مختلف حمایت می کند.
مهندس پورفلاح رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه جهاد کشاورزی از طرح های کشاورزی در حوزه کشاورزی و دامپروری حمایت می کند، تصریح کرد: افزایش دانش کشاورزان،آموزش و ترویج و احداث سایت الگوی کشت از برنامه های جهاد کشاورزی در منطقه چهاردانگه و شهر کیاسر محسوب می شود.
در پایان این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر کیاسر از مهندس پورفلاح رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ساری به جهت تلاش های ارزنده در جهت رشد و توسعه بخش کشاورزی منطقه به ویژه ساماندهی جاده بین مزارع شهر کیاسر تقدیر کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.