پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور 7 گروه از ماموران برق شهرستان ساري براي رفع نقص برق منطقه

بخشدار چهاردانگه گفت: در پي بروز مشكل قطعي برق در بخش چهاردانگه و به ويژه روستاهاي دهستان پشتكوه مشكلاتي از اين بابت متوجه اهالي اين روستاها شده بود كه گلايه ي اهالي اين روستاها را به دنبال داشت.

0

 

آقاي اميني، بخشدار بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار چهاردانگه نيوز از حضور 7 گروه از ماموران برق شهرستان ساري براي رفع نقص برق در دهستان پشتكوه و چهاردانگه خبر داد.

 

آقاي اميني در اين رابطه به خبرنگار ما گفت: در پي بروز مشكل قطعي برق در بخش چهاردانگه و به ويژه روستاهاي دهستان پشتكوه مشكلاتي از اين بابت متوجه اهالي اين روستاها شده بود كه گلايه ي اهالي اين روستاها را به دنبال داشت.

 

بخشدار چهاردانگه در ادامه گفت: با پيگيري هاي انجام شده در اين رابطه و مطلع كرده مديران توزيع برق شهرستان ساري از اين موضوع، از صبح امروز شركت توزيع برق شهرستان ساري تعداد 7 گروه از ماموران اين شركت را براي رفع نقص برق منطقه اعزام كرد.

 

اميني ادامه داد: اين 7 گروه كه متشكل از حدود 50 نفر بودند با مراجعه به تك تك تيرهاي برق در روستاهاي اروست ، مالخواست ، قلعه سر ، اراء ، بالاده و … در تلاش براي رفع نقص كامل برق منطقه هستند.

 

بخشدار چهاردانگه در پايان گفت: آقاي طالبان، مسئول شركت برق شهرستان ساري به همراه اين 7 گروه براي بازديد از تاسيسات برق منطقه در اين بخش حضور داشته و از نزديك شاهد و ناظر كار اين گروه بوده اند.

 

متاسفانه از ابتداي ماه مبارك رمضان برق دهستان پشتكوه و چهاردانگه به طور مكرر به ويژه در زمان افطار و سحر قطع شده و مشكلاتي را براي اهالي اين روستاها به وجود آورده است. اين قطعي برق حتي موجب از كار افتادن و سوختن وسايل برقي اهالي شده و خساراتي را به آنها وارد آورده است. اميدواريم كه با پيگيري مسئولان خسارت به وجود آمده براي وسايل برقي اهالي اين روستاها كه به دليل نقص برق بوده جبران شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.