پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور ۵ ورزشکارمازندرانی در المپیک ریو قطعی شد

تاکنون ۸ ورزشکار مازندرانی برای حضور در المپیک ریو ۲۰۱۶ موفق به کسب سهمیه شدند اما حضور ۵ ورزشکار در این آوردگاه مهم قطعی شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران،  در فاصله ۱۰۰ روز تا المپیک ریو ۲۰۱۶ تاکنون ۸ ورزشکار مازندرانی موفق به کسب سهمیه شدند که حضور ۵ ورزشکار در این مسابقات قطعی شده و با توجه به فاصله زمانی تا بازی های المپیک حضور ورزشکاران مازندرانی برای کسب سهمیه در مسابقات مختلف به طور حتم تعداد ورزشکاران مازندرانی در این آوردگاه بیشتر خواهد شد.

 

 

حضور فرزان عاشورزاده در تکواندو، مجتبی عابدینی در شمشیربازی، نوشاد و نیما عالمیان در تنیس روی میز، حسن یزدانی در کشتی آزاد برای حضور در المپیک ریو ۲۰۱۶ مسجل شد اما کمیل قاسمی و عباس طحان در کشتی آزاد و قاسم رضایی در کشتی فرنگی که موفق به کسب سهمیه شدند حضورشان در المپیک ریو ۲۰۱۶ بستگی به کادرفنی فدراسیون مربوطه دارد.

 

 

همچنین ورزشکارانی همچون بهداد سلیمی، بهادرمولایی و محمدرضا براری در وزنه برداری، رضا یزدانی، سید احمد محمدی در کشتی آزاد، کیوان قنبرزاده در دوومیدانی، عادل غلامی و مجتبی میرزاجانپور در والیبال به عنوان ورزشکاران مازندرانی نیز شانس زیادی برای حضور در المپیک ریو دارند.

 

 

در المپیک ۲۰۱۲ لندن ۱۱ ورزشکار مازندرانی حضور داشتند که ۳ ورزشکار موفق به کسب مدال شدند و حاصل آن کسب ۲ مدال طلا توسط بهداد سلیمی در وزنه برداری، قاسم رضایی در کشتی فرنگی و یک مدال برنز توسط کمیل قاسمی در کشتی آزاد بود، که امیدواریم در سایه مدیریت توانمند و سخت کوش ورزش و جوانان استان و تلاش ورزشکاران تعداد مدال های کسب شده ملی پوشان مازندرانی در المپیک ریو ۲۰۱۶ افزایش یابد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.