پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حضور مردم در همایش پیاده روی دور از انتظار بود

همایش پیاده روی دور از انتظار بود و یک روز به یاد ماندنی برای کیاسر شد که می توان به چهاردانگه ببالیم.

0

 

شهردار کیاسر در گفت و گو با خبرنگار چهاردانگه نیوز از پوشش خبری پایگاه خبری چهاردانگه نیوز پیرامون همایش پیاده روی خانوادگی در شهر کیاسر تقدیر و تشکر نمود و افزود با این جمعیت وسیع در همایش پیاده روی پوشش خبری بسیار عالی بود.

 

انتظاری با بیان اینکه حضور مردم در همایش پیاده روی دور از انتظار بود اظهار داشت یک روز به یاد ماندنی برای کیاسر شد که می توان به چهاردانگه ببالیم.

 

انتظاری شهردار کیاسر اظهارداشت این همایش مقرر شده بود آخر خرداد ماه و بعد از جمع آوری نشاء و محصولات کشاورزان منطقه برگزار گردد ولی متاسفانه به خاطر اینکه برنامه پخش زنده تلویزیونی را از دست ندهیم به هر طریق ممکن این برنامه را آماده نمودیم.

 

خلیل انتظاری با ابراز گلایه از تربیت بدنی استان مازندران افزود تربیت بدنی اعلام نمود که این اداره یک سهمیه پخش زنده تلویزیونی شبکه سوم با برنامه صبح و نشاط را دارد و به همین دلیل در مدت یک هفته این همایش را آماده نمودیم ولی متاسفانه در آخرین لحظات اعلام شد که برنامه صبح نشاط نمی آید و پخش زنده نداریم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه به ما اعلام شد که ساعت 7 صبح صدا وسیما برای پوشش تلویزیونی در کیاسر حاضر خواهند بود و تمام شرایط را برایشان آماده نمودیم ولی نمی دانم به چه دلیل پخش تلویزیونی لغو شد

 

خلیل انتظاری شهردار شهر کیاسر با تقدیر و تشکر از پرسنل شهرداری کیاسر تاکید نمود پرسنل شهرداری شبانه روزی زحمت کشیدند تا این همایش به خوبی برگزار گردد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.