پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جلسه سلطانی بخشدار چهاردانگه با دکتر یوسف نژاد

سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه، همراه با بخشداران دودانگه و رودپی جنوی با دکتر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

3

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه امروز جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ، سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه، همراه با بخشداران دودانگه و رودپی جنوی با دکتر یوسف نژاد نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

 

در این جلسه سید محمد حسین سلطانی بخشدار چهاردانگه، اهم مشکلات منطقه مانند، وضعیت نابه سامان چشمه سورت،  از عدم اجرا و یا اجرای ناقص طرح هادی روستاهای بخش،گاز رسانی منطقه، مشکلات کارخانه سیمان، مشکلات آب شرب و کمبود شدید آب کشاورزی، تعطیلی کارخانه های موجود در شهرک صنعتی، وضعیت جاده ساری – کیاسر – سمنان که به جاده مرگ شهرت پیدا کرده و حمل زباله شهر ساری به بخش چهاردانگه که باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم بخش شده است و …. را به تفضیل برای دکتر یوسف نژاد تشریح کردند.

دکتر یوسف نژاد  نماینده مردم شهرستان های ساری  و میاندرود و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به بخشدار های که جدید منصوب شدند و آرزوی توفیق خدمت به مردم برای آنها  قول مساعد برای پیگیری و حل این مشکلات را  به کمک بخشدار دادند.

 

 

 

3 نظرات
  1. موسی وسگر کیاسری می گوید

    چه سود مهندس هم نمیتواند کاری برای چهاردانگه کند فقط خدا راعشق است روزی دهند ه وگشیاینده بی منت والسلام

  2. رضا می گوید

    سلام با شعار دادن مشکل حل نمی شود مهم عمل هستش …

  3. علی میری می گوید

    امیداوریم سخنان آقای سلطانی به گوش مسئولین برسد.
    مسئولین باید عمل کنند به شعارشان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.