پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده‌ کندوان و سوادکوه مه‌آلود و لغزنده است

0

کارشناس مدیریت راه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر پدیده مه گرفتگی غلیظ در محدوه هزار چم تا پل زنگوله محور کندوان مستقر است و باعث کندی حرکت خودروها شده است. 

مهدی غلامیان افزود: در محدوده ورسک تا گردنه گدوک نیز پدیده مه گرفتگی مشاهده می شود و ترافیک خودرویی در این جاده نیز به دلیل دید ناکافی کند می باشد. 

وی با اشاره به اینکه به صورت مقطعی بارشهای پراکنده در برخی مسیر های محورهای مواصلاتی مازندران مشاهده می شود ، گفت : سطح جاده‌های استان لغزنده بوده و توصیه می شود رانندگان از سرعت مطمئن عبور نکنند.

کارشناس مدیریت راهداری مازندران با بیان اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی به آرامی در حال حرکت است ، گفت: اما به دلیل بارش باران محورهای داخلی استان لغزنده و ترافیک پرحجم است. 

غلامیان ضمن اعلام آرام بودن ترافیک در محور هراز اظهار داشت: با نزدیک شدن به پایان تعطیلات تابستانی شاهد افزایش سفر از جاده‌های مازندران به ویژه محورهای هراز و کندوان هستیم که موجب بروز ترافیک نیمه سنگین در این مسیر شده‌است.

وی با اعلام این که هم اکنون در هر دو مسیر شمال به جنوب جاده کندوان و هراز بخصوص در مسیرهای ۲ بانده ترافیک پرحجم اما روان جریان دارد ، پیش بینی کرد که در ساعات بعد از ظهر حجم ترافیک در این ۲ محور مواصلاتی افزایش می یابد.

غلامیان تعطیلات وسط هفته و ورود حجم زیاد مسافر به استان را دلایل اصلی پیش بینی ترافیک سنگین در بعد از ظهر امروز دانست.  

مازندران حدود ۱۱ هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد و سالانه ۴۰۰ میلیون تردد خودرویی در جاده های ان انجام می شود. 

۷۳۳۵/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.