پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده‌های شمال به پیشواز ترافیک رفت/ احتمال تاخیر در اجرای محدودیت یک‌طرفه امروز کندوان

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش‌رو و افزایش حجم تردد بر حجم ترافیک در محورهای شمال افزوده شد و در حال حاضر شاهد افزایش حجم ترافیک و ترافیکی پرحجم در محورهای استان هستیم.

وی افزود: باتوجه به پیش‌بینی ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار گرفت که از امروز آغاز شده و تا یک‌شنبه هفته آینده به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه آغاز محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در محورهای شمال، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

این مسؤول ادامه داد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز نیز روزهای جمعه و شنبه در دستور کار قرار دارد.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه امروز در محور کندوان در دستور کار قرار دارد که احتمال اجرای آن با تاخیر وجود دارد.

وی تصریح کرد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه تا دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه، جمعه و شنبه تا دو بامداد روز بعد عبور از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه از شمال به‌ سمت جنوب و بالعکس ممنوع خواهد بود، اضافه کرد: در محور کیاسر نیز با توجه به وضعیت ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

قدمی با تاکید بر بحث مدیریت سفر، خاطرنشان کرد: اعمال تمامی این محدودیت‌ها براساس وضعیت میدانی ترافیک خواهد بود که احتمال تغییر، لغو و یا ایجاد محدودیت جدید وجود خواهد داشت.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راههای استان است.

 /۸۶۰۳۴/ج/و


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.