پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه تمام ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

0

مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه پنج هزار نفری ” تجن کلا ” شهرستان چالوس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این که بیشتر این طرح ها از دولت های قبل به دولت تدبیر و امید به ارث رسید، افزود: به دنبال آن هستیم تا با تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار از ردیف های مختلف تا پایان امسال بین  ۵۰۰ تا ۷۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی کشور را تکمیل بهره برداری کنیم.

وی به جایگاه مازندران در ورزش قهرمانی اشاره کرد و گفت : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است دو سوم از پروژه های نیمه تمام ورزشی مازندران تا پایان کار دولت دوازدهم به بهره برداری برسید.

سلطانی فر تمرکز بر تکمیل استادیوم ورزشی چالوس را یکی از برنامه ها در مازندران برشمرد و با خوب توصیف کردن پیشرفت فیزیکی این طرح نسبت به سال گذشته ، افزود: تلاش داریم تا با اختصاص اعتبار حدود ۲۰ میلیارد تومانی این استادیوم پنج هزار نفره را تا پایان امسال به بهره بردرای برسانیم.

ورزشگاه پنج هزار نفری چالوس از طرح های مصوب سفر مقام معظم رهبری است که کار ساختش در زمینی به گستره حدود پنج هکتار در سال ۸۹ آغاز شد.

این طرح به دلایلی از جمله مشکلات زیست محیطی ، تخصیص ندادن بموقع اعتبار ، تاخیر در شناسایی زمین محل اجرا ، تنش های محلی و نداشتن راه دسترسی مناسب پیشرفت مناسبی نداشت و تاکنون با ۳۰ میلیارد تومان هزینه به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

بیش از ۱۲ هزار نفر در شهرستان چالوس با جمعیت ‎ ۱۱۶هزار نفری،  بیمه ورزشی هستند.

ورزش ورزش و جوانان به همراه معاون اول رییس جمهوری به مازندران سفر کرد.

/۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.