پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تولید روزانه 30 هزار دستکش یک‌بار مصرف توسط یک گروه جهادی آمل

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف توسط مؤسسه جهادی تلاشگران ظهور نور(عج) افتتاح شد.

مسؤول مؤسسه جهادی تلاشگران ظهور نور(عج) در حاشیه آغاز به‌کار کارگاه تولید دستکش توسط جوانان جهادی و بسیجی این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: با ورود ویروس کرونا نیروهای مردمی، گروه‌های جهادی و خیران برای مهار این ویروس منحوس و کشنده وارد میدان شدند و تمام توان خود را به کار گرفتند.

فاضل نیک‌زاد افزود: مدافعان سلامت جامعه در بیمارستان‌های آمل در راه خدمت به بیماران و از بین بردن بیماری کرونا شبانه‌روزی تلاش دارند و برای حمایت از آنها خیران و مردم برای ضدعفونی سطوح و بخش‌ها فعالیت دارند.

وی با اشاره به آغاز به کار کارگاه تولید دستکش یکبار مصرف توسط مؤسسه جهادی تلاشگران ظهور نور(عج)، تصریح کرد: در این کارگاه 9 دستگاه تولید دستکش مستقر شده است هر چند تعداد 12 دستگاه خانگی با اعلام آمادگی نیروهای جهادی در منازل مستقر شد.

مسؤول مؤسسه جهادی تلاشگران ظهور نور(عج) خاطرنشان کرد: هر دستگاه متوسط روزانه ۳ تا ۴ هزار دستکش یک‌بار مصرف روزانه تولید دارد.

این مسؤول با اشاره به فعالیت خودجوش داوطلبان از بین دانشجویان، نیروهای بسیج سازندگی، بسیج محلات، مجمع محرومیت‌زدایی سپاه ناحیه آمل و بسیج رسانه، بیان کرد: فعالیت کارگاه از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ شب تداوم دارد همچنین این نیروها با ورود کرونا ویروس در کارگاه‌های تولید ماسک، گان، پک، بسته‌بندی مواد غذایی و بهداشتی فعالیت داشتند.

نیک‌زاد با اشاره به فعالیت روزانه ۶۰ نفر طی شیفت‌های مختلف در خط تولید دستکش، ۲۰ نفر در بخش مونتاژ و ۶ نفر در بسته‌بندی و توزیع فعالیت دارند، گفت: طی روزهای آینده ۵۰۰ پکیج بهداشتی و ۵۰۰ پکیج مواد غذایی در شهرستان آمل توزیع می‌شود البته تعداد ۱۰ هزار پکیج مواد غذایی و بهداشتی در شهرهای دیگر نیز توسط مؤسسه جهادی تلاشگران ظهور نور(عج) بین مردم و مدافعان سلامت توزیع شد.

وی با اعلام اقدامات گسترده این مؤسسه در استان‌های مختلف کشور در عرصه عمرانی، ساخت خانه محروم، بیان کرد: علاوه براین اقدامات در استان‌های کم‌برخوردار همانند لرستان و سیستان و بلوچستان پروژه‌های دامداری و دامپروری برای اقشار محروم اجرا شده است و پس از شکست کرونا ویروس این روند در آینده ادامه می‌یابد.

 /۸۶۰۱۲/ج/و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.