پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع 3500 بسته معیشتی در رزمایش همدلی و احسان در آمل

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، ماه رمضان ماه خیر، برکت، نیکی، احسان و همدلی است و امسال با ورود ویروس منحوس کرونا به کشور، ماه رمضان رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است.

با توجه به گسترانیده بودن سفره نیکی و کمک به همنوع در بهار رمضان، همه نهادهای دولتی، خصوصی، مؤسسات خیریه، خیران و مردم سعی دارند گره از مشکلات نیازمندان بگشایند بنابراین دل به دریای احسان و نیکی زدند.

 

مدیر شبکه نیکوکاری آمل در حاشیه توزیع مرحله سوم بسته‌های معیشتی رزمایش همدلی و احسان به خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان، اظهار کرد: تمام تلاش به‌کار بسته شد تا با همت جوانان، خیران نیکوکار و مردم تعداد 3 هزار و 500 بسته مواد غذایی و معیشتی در سه مرحله بین نیازمندان جامعه هدف توزیع شود.

سید قاسم حامدی افزود: این اقلام و بسته‌های مواد غذایی با تلاش شبکه نیکوکاری شهرستان آمل، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد برکت احسان و مؤسسه جهادی تلاشگران ظهور نور(عج) گردآوری و توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه به هیچ وجه کار خیر و نیک گم نمی‌شود و در دنیا و آخرت حتی به اندازه دانه جو ماندگار خواهد بود، بیان کرد: در مرحله نخست تعداد یک هزار و 500 بسته مواد غذایی، در مرحله دوم یک هزار بسته و همچنین در مرحله سوم به میزان یک هزار بسته معیشتی توزیع شد.

مدیر شبکه نیکوکاری آمل با اعلام اینکه ارزش هر بسته مواد غذایی 4 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: در مجموع تنها طی مرحله سوم به میزان 4 میلیارد ریال مواد غذایی تهیه شد.

وی با بیان اینکه همه جوانب حفظ آبروی خانواده‌های نیازمند در اجرای طرح مدنظر است، گفت: این بسته‌ها بین اقشار ضعیف، کم‎درآمد، کم‌برخوردار، آسیب‌پذیر و خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع می‌شود.

 /86012/ع/و

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.