پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع ۲ هزار بسته نوشت‌افزار از محل صرفه‌جویی قبض کاغذ در غرب مازندران

0

فرآیند اجرای طرح  ملی حذف قبوض کاغذی و تبدیل آن به قبوض الکترونیکی در شرکت توزیع برق غرب مازندران همزمان با سراسر کشور از خرداد ماه امسال کلیدخورد و مشترکان تا پایان شهریور ماه فرصت داشتند تا اطلاعات خود را با هدف حذف قبوض کاغذی در سامانه این شرکت ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ،کیوان فرح زاد روز سه شنبه در آئین توزیع نوشت افزار در میان دانش آموزان دوره ابتدایی الف کلای چالوس گفت : از محل صرفه جویی چاپ قبوض کاغذی که سالانه هزینه های گزافی تحمیل این شرکت می کرد ، حدود ۲ هزار بسته نوشت افزار خریداری و  در میان دانش آموزان کمتربرخوردار مدارس محروم این منطقه توزیع شد.     

وی افزود: آنچه از سوی مسئولان وزارت نیرو گزارش شده سالانه با قطع حدود ۱۲ هزار اصله درخت  و اعتباری به مبلغ حدود ۳۰۰ میلیارد تومان صرف صدور قبوض کاغذی مشترکان برق می شد و طبیعتا با استفاده از قبوض سبز، علاوه بر صرف جویی از این میزان اعتبار و قطع درخت بلکه گامی برای حفظ محیط زیست برداشته می شود.

به گفته فرح زاد، هم اکنون در راستای اجرای طرح ملی حذف قبوض کاغذی ، اطلاعات حدود ۹۵ درصد از مشترکان در سامانه این شرکت ثبت شده است  به نحوی که از این ماه به بعد تمامی صورت حساب ها از طریق سامانه پیامکی تلفن همراه برای مشترکان ارسال می شود.

شرکت توزیع برق غرب مازندران عهده دار تامین برق دست کم ۶۱۴ هزار مشترک  در شهرستان های گردشگرپذیر محمود آباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر  است.

۷۰۷۸ / ۱۶۰۲ /۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.