پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تقویت رسانه‌ها جرات را از متخلفان در نظام می‌گیرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، عباس زارع روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران بابلسر به مناسبت روز خبرنگار افزود: اینکه امروز برخی خبرهای از اختلاس ها دل مردم را درد می آورد نشان دهنده فقدا تقویت رسانه ها است و می توان با رسانه های فعال بسیاری از این تخلفات را مانع شد. 

وی گفت: باید از دوستان رسانه ای بخواهیم که در حوزه های خبری خود متخصص شوند و نسبت به حوزه های خود اطلاع داشته باشند تا نقدهای آنها هدف دار و با پشتوانه علمی و اطلاع وآگاهی انجام شود. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر ۴۹۶ رسانه دارای مجوز در استان فعال هستند ، افزود : این آمار بسیار خوبی است و باید به آن به عنوان فرصت نگاه کرد. 

وی فضای رسانه ای در استان را دلسوزانه و همراه برای رفع مشکل و توسعه مازندران دانست و گفت: اگر نقدی و مطلبی در رسانه های استان منتشر می شود ناشی از دغدغه مند بودن آنها نسبت به زندگی مردم است کهنشان دهنده صلابت رسانه های استان است. 

او ادامه داد: به این باور داریم که اگر نقد رسانه های استان و کشور بجا و بموقع باشد ، بسیاری از دغدغه ها و مشکلات نه تنها بر طرف خواهد شد ، بلکه مانع بسیاری از مشکلات نیز می شود. 

زارع همچنین به بیمه خبرنگاران اشاره کرد و با بیان اینکه بیمه خبرنگاران قصه پر غصه استان مازندران شد، گفت: متاسفانه عدم اطلاع رسانی ما و نهادهای شهرستانی منجر به سوء برداشت خبرنگاران نسبت به این موضوع شده است ما بیمه اشان نمی کنیم. 

وی افزود: بیمه خبرنگاران جزء وظایف ما است و در صورت پیگیری می توانند به راحتی از بیمه خبرنگاارن برخودار باشند که باز هم مستلزم اطلاع یابی خبرنگاران است. 

زارع تاکید کرد: خبرنگاران باید در سامانه جامع ثبت نام و فرم های مخصوص را پر کنند و در صورت دارا بودن رزومه بیمه این مسئله شاملشان خواهد شد.  

۹۹۱۹/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.