پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تغيير محل برگزاري يازدهمين يادواره 195 شهيد بخش چهاردانگه

امروز دوشنبه 27 مرداد 1393 جلسه ای با موضوع یادواره شهدای بخش چهاردانگه در محل شهرداری کیاسر برگزار گردید.

1

 

به گزارش آهنگري كياسري، خبرنگار پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، امروز دوشنبه 27 مرداد 1393 جلسه اي با محوريت يازدهمين يادواره 195 شهيد بخش چهاردانگه در محل شهرداري كياسر برگزار شد.

 

جناب آقای امینی بخشدار محترم چهاردانگه در این جلسه اعلام کرد: با توجه به اینکه یادواره شهدای بخش چهاردانگه که پیشتر قرار بود در شهريور و در روستای ایول برگزار گردد، به علت آماده نبودن مکان در روستای مورد نظر، ستاد یادواره با قبول پیشنهاد اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهردار محترم و سپاه کیاسر مقرر نمود که امسال و در تاریخ 3 مهرماه 1393 در شهر کیاسر برگزار  گردد.

 

جناب سرگرد حمزه ای فرماندهی سپاه کیاسر در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اقدام یادواره ارائه نمود و در ادامه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن اعلام آمادگی و استقبال از برگزاری یادواره شهدای چهاردانگه در شهر کیاسر به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و ابراز امیدواری کردند شهر کیاسر  به عنوان مرکز بخش بزرگ چهاردانگه میزبان خوبی برای مهمانان شهدا باشد.

 

yadvareh-2

yadvareh-1

 

1 نظر
  1. سلیمی خورشیدی ساری می گوید

    مثلث تعامل جناب سرگرد حمزه ای و شهردار محترم کیاسر جناب آقای انتظاری و بخشدار محترم چهاردانگه جناب اقای امینی با پشتوانه مردمی نوید اقدامات بسیار خوب و در خور شان شهدا را می دهد. امید جلوه های آن نمایان شود و ثمره زحمات و دغدغه ها به بار بنشیند. خسته نباشید. موفق باشید انشاالله.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.