پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

گزارش تصويري از اولين يادواره شهداي روستاي نوكنده

اولین یادواره شهدای روستای نوکنده با حضور خانواده های معظم شهدا، اهالی روستای نوکنده و روستاهای اطراف، مسئولین بخش چهاردانگه و شهرستان ساری روز پنجشنبه ۴ دی ماه ۱۳۹۳ از ساعت 9 صبح در حسينیه روستای نوکنده برگزار گردید.

2

 

به گزارش احمد كريمي، خبرنگار پايگاه خبري چهادانگه ساري، اولین یادواره شهدای روستای نوکنده با حضور خانواده های معظم شهدا، اهالی روستای نوکنده و روستاهای اطراف، مسئولین بخش چهاردانگه و شهرستان ساری روز پنجشنبه ۴ دی ماه ۱۳۹۳ از ساعت 9 صبح در حسينیه روستای نوکنده برگزار گردید.

 

در این مراسم حجت الاسلام قاسمی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه موقت ساری سخرانی کردند.

 

وي در ابتدای سخنرانی خود نسبت به وضعیت جاده منتهی به روستای نوکنده اظهار تاسف کرده و گفت: این وضعیت شایسته روستای نوکنده با این تعداد شهید نیست، همچنین از مسئولین خواست تا هر چه سریعتر نسبت به بهسازی و آسفالت جاده نوکنده اقدام کنند.

 

حجت لاسلام قاسمی از ایثار و فداکاری و صبر در راه خدا خانواده های معظم شهدا، از آنها تقدیر و تشکر كرد و گفت خانواده های معظم شهدا به خاطر همین صبر دارای اجر عظیم هستند.

 

امام جمعه موقت ساری فرهنگ شهادت را الگوی فرهنگی نسل امروز دانست و مهمترین نیاز امروز را بصیرت دانست همانگونه که شهدا با بصیرت در میدان های رزم شرکت نمودند و از کیان اسلام و ایران با بذل جان خود دفاع نمودند.

 

مداحی این مراسم معنوی بر عهده رزمنده جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس حاج اصغر صادق نژاد بود.

 

دکتر شجاعی نماینده مردم ساری و میاندرود در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا تکریم و تعظیم از خانواده شهدا را یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار دانست.

 

وي همچنین نسبت به وضعیت آب شرب روستای نوکنده عنوان كرد: مراحل اداری آبرسانی به روستای نوکنده به اتمام رسیده و به زودی پروژه آبرسانی به نوکنده اجرایی خواهد شد.

 

واحدی فرماندار ساری در حاشیه این مراسم عنوان داشت: شهدا با جانفشانی و از خود گذشتگی به ایران اسلامی آزادی، عزت، سرافرازی و امنیت بخشیدند و ما باید قدردان خون شهدا و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

فرماندار ساری با تاكيد بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: یادواره شهدا باعث می شود که ما نیز مسیر درست را تشخیص داده و از شهدا جدا نشویم.

 

در این مراسم، حجه الاسلام تیموری امام جمعه کیاسر، حجه الاسلام موسوی معاون قضایی دادگستری کل استان، امینی بخشدار چهاردانگه، انتظاری شهردار کیاسر، کردان فرمانده سپاه کیاسر، رییس بنیاد شهید ساری و بخشدار بخش مرکزی ساری حضور داشتند.

 

yadvareh-shohada-nokandeh-12

yadvareh-shohada-nokandeh-1

yadvareh-shohada-nokandeh-2

yadvareh-shohada-nokandeh-3

yadvareh-shohada-nokandeh-4

yadvareh-shohada-nokandeh-5

yadvareh-shohada-nokandeh-6

yadvareh-shohada-nokandeh-7

yadvareh-shohada-nokandeh-8

yadvareh-shohada-nokandeh-9

yadvareh-shohada-nokandeh-10

yadvareh-shohada-nokandeh-11

عكس ها از احمد كريمي

2 نظرات
  1. حسین می گوید

    از چهاردانگه نیوز و مهندس کریمی جهت پوشش خبری مراسم یادواره شهدای نوکنده متشکرم.
    پیروز باشید

  2. کیاسری می گوید

    چرا امام جماعت مشخص نیست
    کمی غیر حرفه ای عکس گرفته شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.