پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تصویب ۳ پروژه با بودجه ۷۰ میلیارد تومانی برای شهر فریدونکنار

0

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر باقرزاده اظهار داشت: طی جلسه‌ای با محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور در راستای عوامل پیشرفت بندر فریدونکنار و تعامل سازمان با مدیریت شهری در تهران، سه پروژه ماندگار با بودجه حدوداً ۷۰ میلیارد تومانی توسط سازمان بنادر تصویب شد، میدان بندرگاهی، احداث برج مراقبت و بازگشایی خیابان ۲۴ متری ۳ پروژه‌ی ماندگار برای شهر فریدونکنار است.

نماینده مردم شریف بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: حضور مداوم لایروب در حوضچه بندر، استقرار اداره استاندارد و همچنین راه‌اندازی سامانه مقصد از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت که در جهت توسعه و رونق بندر تجاری فریدونکنار مؤثر است.

محمدعلی‌آزادی کناری شهردار فریدونکنار نیز گفت: پیرو توافقات در گذشته و رایزنی‌های صورت گرفته در این جلسه بازگشایی دیوار بندر که هزینه میلیاردی برگردن شهرداری می‌انداخت به سازمان بنادر محول شدوباقی زمین باقی مانده از بندر که حدوداً هزار و ۳۰۰ متر در قسمت جنوبی خیابان واقع و سازمان در ازای آن مبلغی درخواست داده بود نیز به صورت رایگان در اختیار شهرداری فریدونکنار قرار گرفت.

شهردار شهر بندری فریدونکنار با بیان اینکه اجرای میدان بندرگاهی موجب زیبایی ورودی فریدونکنار می‌شود، افزود: این پروژه‌ها حداکثر از سه ماه آینده شروع می‌شود.

کد خبر 4944988
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.