پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تشکیل قرارگاه، بازسازی مناطق سیلزده را شتاب بخشید

0

بهنام سعیدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده مازندران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرارگاه با دستور رهبری و همت دولت در وزارت کشور تشکیل شد و با انسجام بخشی به تصمیمات توانست کارها را به جلو ببرد.

وی گفت: در زمان  حاضر بازسازی و نوسازی  واحدهای مسکونی در تمام مناطق سیل‌زده کشور از جمله خوزستان ، لرستان،گلستان و مازندران که حجم خسارت ها زیاد بود، با سرعت ادامه دارد.

سعیدی افزود: سرعت بخشیدن به بهسازی و نوسازی مناطق سیلزده رضایت مردم را به دنبال داشت و رضایت مندی مردم نیز همکاری ها را بیشتر کرد.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران وزارت کشور با پیش بینی این که مرمت واحدهای خسارتی به خصوص در مازندران تا پایان شهریور ماه خاتمه یابد، گفت که در سایر مناطق نیز روند بهسازی و مرمت رضایت بخش است.

براساس آمار بنیاد مسکن در سیل سال جاری ۱۷۵ هزار واحد مسکونی در استان های کشور خسارت دید که ۶ هزار و ۸۰۰ واحد مربوط به مازندران است.

هیاتی متشکل از سخنگو و معاون ستاد مدیریت بحران وزارت کشور ، مشاورر وزیر کشور و رئیس کارگروه فرهنگی قرارگاه بازسازی مناطق سیلزده وزارت کشور صبح امروز از مناطق  منگل قائمشهر و تالارپشت سیمرغ بازدید کرد.

۶۹۸۲/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.