پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک نیمه سنگین در جاده کیاسر

مهندس نوروزی، مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در گفتگو با خبر ۲۰:۳۰ شبکه طبرستان وضعیت جاده های، هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر را با ترافیک نیمه سنگین اعلام کرد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مهندس حیدر نوروزی، مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در گفتگو با خبر ۲۰:۳۰ شبکه طبرستان،  وضعیت جاده های، هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر را با ترافیک نیمه سنگین اعلام کرد.

 

وی از  مسافران  خواست با توجه به حجم بالای سفر در  این ایام، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، زمان برگشت خود را مدیریت کنند تا گرفتار ترافیک سنگین نشوند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: تمام جاده های اصلی مازندران توسط شرکت ساخت و توسعه راه  در حال تعریض است و ابراز امیدواری نمود با تسریع در ساخت و تعریض این جاده ها بار ترافیک آن کاهش پیدا نماید.

 

جاده ساری – کیاسر-  سمنان یکی از جاده های اصلی کشور بوده و شمال کشور را به شرق و جنوب کشور متصل می نماید . اما متاسفانه در زمان ساخت به عنوان یک جاده محلی طراحی و ساخته شده و  در ساخت آن کمترین استاندارد ها رعایت نشده است به همین دلیل شاهد تصادفات مرگباری در این جاده هستیم .

 

تعریض این جاده که از چند سال پیش شروع شده بود دارای پیشرفت قابل ملاحطه ای نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.