پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک شبانه سوغات گشت و گذار در چهاردانگه و دودانگه ساری +فیلم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:، مردم حدود 30 کیلومتر از راه را، آخر هفته‌ها باید پشت خط ترافیک بمانند تا بتوانند از زیباترین جاده جنگلی شمال کشور عبور کنند و به مرکز استان مازندران برسند.

صف کشیدن خودروها دیگر در این محور عادی شده و به سرانجام رسیدن پروژه ساری تاکام همانند ترافیک که در این محور به شب و روز رسیده همانند خیلی از پروژه‌ها کند پیش می‌رود.

برخی می‌گویند 16 سال و برخی دیگر 27 سال است از وعده چهار بانده شدن محور ساری ـ تاکام می‌گویند و هر بار این پروژه سرعت گرفته و دوباره مدتی به فراموشی سپرده شده است.

مردمی که سال‌های سال از این محور درحال تردد هستند خطرساخت جاده را به جان می‌خرند و تابلوی تکراری و ثابت این محور است و وعده دیگری که  سر خرمن و غیر خرمن نمی‌شناسد و لق لق زبان مدیران است.

مردم منطقه حتی برای فرار از صف‌های طولانی ترافیک زمان بازگشت را به بامداد موکول کردند که قرعه ترافیک شبانه بازهم به نام‌شان افتاد.

اما نکته مهمی که مردم این منطقه را ناامید می‌کند این است حتی برای مدیریت ترافیک بحث محدودیت ترافیک همانند سایر محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار نگرفته و تنها برای روان‌سازی صف‌های طولانی بحث‌های محدودیت‌هایی به‌صورت مقطعی نصیب مردم می‌شود که آن هم اطلاع‌رسانی آن به‌صورت زمان خاصی نیست که همه مردم بدانند و درگیر صف‌های طولانی ترافیک نشوند.

چه کسی فکرش را می‌کرد که جاده‌ای برای تردد مردم بومی در نظر گرفته شده بود اکنون به یکی از چهار محور اصلی ارتباطی استان تبدیل شود اما با یک‌بار تردد در این محور می‌توان به این مهم رسید که این جاده از محرومیتی بزرگ رنج می‌برد.

رئیس پلیس راه مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: با توجه به وجود روستاهای زیاد در اطراف این محور بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی چند ساعته در این محور امکان‌پذیر است.

علیرضا قدمی خاطرنشان کرد: باید هرچه سریع‌تر تعریض این محور صورت گیرد که باتوجه به تردد زیاد در این محور شاهد کاهش صفوف طولانی ترافیک باشیم.

به گزارش فارس، آیا قول‌هایی که اخیرا در ارتباط با چهار بانده شدن این محور از سوی مسؤولان داده شده نیز درحال حاضر می‌تواند مردم را دلگرم کند چرا که 16 سال گذشته و این  مهم در حد وعده باقی‌مانده است باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.