پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک در جاده‌های مه آلود مازندران سنگین است

0

کارشناس مدیریت راه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون سه محور کندوان ، سوادکوه و هراز درگیر پدیده مه گرفتکی هستند و شعاع دید در برخی نقاط این محورها کاهش یافته است.

مهدی غلامیان افزود: در محور چالوس حد فاصل هزارچم ، دهانه شمالی تونل کندوان، پل زنگوله  و سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین و مه غلیظ دیده می شود.

وی گفت: پدیده مه گرفتگی در محدوده ورسک تا گدوک محور سوادکوه نیز مشاهده می شود و شعاع دید در برخی مناطق به زیر ۱۰ متر می رسد.

کارشناس مدیریت راهداری مازندران ضمن اشاره به اینکه ترافیک در ورودی شهرهای پل سفید و زیرآب محور سوادکوه پرحجم است، افزود: ترافیک خودرویی در محدوده پیچ پرن تا سه‌راهی چلاو، گزنک تا وانا و آب اسک نیمه سنگین و در برخی نقاط به صورت موقت سنگین است.

غلامیان تردد خودرویی در بقیه محورهای مواصلاتی استان را پرحجم و گاهی نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: وضعیت جوی محورهای استان نیز تمام ابری و در برخی نقاط بخصوص غرب استان بارانی است.

وی بار دیگر با اشاره به اینکه اکثر جاده‌های مازندران در ایام مه گرفتگی و بارندگی لغزنده هستند، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده ها به خصوص جاده های کوهستانی رانندگی کنند.

استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که بیش از یک هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی هستند.

هواشناسی مازندران نیز پیش از این اعلام کرد که ناپایداری جوی همراه با بارش پراکنده باران تا آوایل هفته آینده مهمان این خطه شمال کشور خواهد بود.

۹۹۱۹/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.