پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم جنگ لفظی مالک نساجی و نماینده قائمشهر

0

نامه صنیعی فر را روابط عمومی باشگاه نساجی یکشنبه شب منتشر کرد. مالک باشگاه نساجی در این نامه به انتقادات روز گذشته رضیان که از وی خواسته بود به جای حاشیه سازی برای نساجی مشکلات تیم را حل کند پاسخ داد و از این نماینده مجلس خواست تا از نمایندگان تبریز و اصفهان (حمایت کردن از تیم ) را یاد بگیرد.

روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران عنوان این نامه را ” نامه سرگشاده ” گذاشت ، نامه ای که صنیعی فر در آن نماینده مردم قائمشهر در مجلس را به بی اطلاعی نسبت به مسایل و مشکلات تیم نساجی و فرار به جلو برای ادامه بی توجهی به تیم شهرش متهم کرد.

صنیعی فر در این نامه با اعلام این که آدم سیاسی نیست و سیاسی کاری هم بلد نیست ، آمدنش به نساجی را پیشنهاد امیر قلعه نویی برای حل مشکلات این تیم دانست و تاکید کرد که رضیان هیچ نقشی در آن نداشت.

وی همچنین اظهارات نماینده قائمشهر را درباره معرفی رضا حدادیان به او به عنوان شریک رد کرد و این کار را هم پیشنهاد امیر قلعه نویی دانست.

مالک باشگاه نساجی به واگذاری ناکام این تیم هم اشاره کرد و خطاب به رضیان نوشت: آیا شما خریدار قبلی را تایید نکرده و به ما اعلام نکردید که با خیال راحت تیم نساجی را به آن بنده خدا واگذار کنید چون ۱۲۰ میلیارد تومان نقدینگی دارد؟ چرا این بخش از صحبت‌های خود با ما را سانسور کردید؟ شاید هم نمی‌خواستید شریک ۲ ماه بلاتکلیفی باشگاه نساجی شوید که دست آخر منجر به بازگشت دوباره ما شد. بازگشتی که فقط به درخواست هواداران ربط داشت و نه دیگران.

وی در واکنش به اظهاران نماینده قائمشهر که گفته بود بیشتر هزینه‌های تیم نساجی را حدادیان متقبل شده ، نوشت : آنچه که در خصوص هزینه‌های باشگاه مطرح می شود فقط به من و رضا حدادیان ربط دارد و به دیگران مربوط نمی شود. دلیلی هم وجود ندارد که من یا رضا حدادیان ریز هزینه‌کرد خود را در اختیار شما بگذاریم و شما و امثال شما نمی توانید سیاست “تفرقه بینداز و حکومت کن” را در نساجی راه بیندازید و این باشگاه را تبدیل به یک باشگاه سیاسی کنید.

صنیعی فر همچنین در بخشی از این نامه امتناع از فروش تیم نساجی به قیمت 18 میلیارد تومان به رضا حدادیان را رد و اعلام آمادگی کرد که هم اکنون بلادرنگ حاضر به فروش تیم به همین قیمت با وجود هزینه کرد 26 میلیارد تومانی است و حتی حاضر است تا یک هفته دیگر هم صبر کند تا مشتری مورد نظر پیدا شود.

وی نقش داشتن رضیان در کمک به تجهیز ورزشگاه شهید وطنی را هم تکذیب کرد و این کار را نتیجه تلاش های استاندار وقت مازندران و دستور وزیر ورزش و جوانان و پیگیری‌های احمد حسین زادگان ” استاندار ورزش‌دوست فعلی ” مازندران دانست.

صنیعی فر، رضیان را به نداشتن دغدغه نسبت به نساجی متهم کرد و نوشت : تا جایی که ما و مردم قائمشهر می‌دانیم شما هرگز دغدغه نساجی را نداشته و ندارید کما اینکه در همین اظهار نظر اخیرتان مصاحبه رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال را تایید کرده و بابت ناراحتی آقای نورشرق ابراز همدردی فرموده‌اید! آیا همین گفتار نشانه کافی برای آشنایی بیشتر هواداران نساجی با شما نیست؟!

وی منکر هرگونه کمک این نماینده مجلس به تیم نساجی حتی در حد خرید یک عدد توپ شد و خطاب به وی نوشت : شما که بعد از صعود تاریخی نساجی به لیگ برتر و برخلاف میل باطنی اعضای تیم و با وساطت شخص بنده وارد رختکن ورزشگاه تختی شدید و پس از گرفتن عکس‌های یادگاری وعده های رنگارنگی به تیم دادید، چه کردید؟ هزار تا تک تومانی به نساجی کمک کردید؟ یک اتوبوس ناقابل برای رفت و آمد تیم اجاره کردید؟ یک زمین مناسب با خوابگاه در اختیارمان گذاشتید که در مازندران تمرین کنیم؟

صنیعی فر مشکلات تیم نساجی را در قالب پرسش از نماینده مردم قائمشهر مطرح کرد و پرسید : اصلاً می‌دانید نساجی در مازندران در کدام زمین استیجاری تمرین می‌کند تا خود را برای مسابقات آماده کند؟ آیا خبر دارید بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت اخیر تیم در هتل شده است؟ لطفاً خودتان را برای اختلاف هزینه‌های من و رضا حدادیان دوست خوبم ناراحت نکنید! در هزینه های ۱۰، ۱۵ یا ۲۰ میلیاردی اختلاف یک یا دو میلیاردی امری غیر عادی نیست و خودمان می توانیم آن را حل کنیم اما شما بگویید یک عدد توپ فوتبال به تیم نساجی یا پایه‌هایش هدیه داده اید که امروز دم از علاقه به نساجی کبیر می‌زنید؟ 

مالک باشگاه نساجی پا را فراتر گذاشت و رضیان را به ایستادن مقابل نساجی متهم کرد و نوشت : گفته‌اید قدردان زحمات من هستید. شما نه قدردان من هستید و نه حتی مردمی که به جنابعالی رای دادند وگرنه امروز رو به روی نساجی نمی‌ایستادید و از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون و عدم صدور کارت بازیکنان فعلی تیم دفاع نمی‌کردید. شما خودتان را به آن راه می‌زنید در حالی که خوب می‌دانید بخش عمده‌ای از دیون، مربوط به گذشته و قبل از مالکیت بنده است اما به جای کمک به تیم و دفاع از حق نساجی، وکیل مدافع فدراسیون فوتبال شده‌اید! لطفا از نمایندگان تبریز، اصفهان و … یاد بگیرید که بدون شعار و در عمل از تمام ظرفیت‌های یک نماینده مجلس برای مرتفع کردن مشکلات تیم شهر و استان خود استفاده کرده و می‌کنند. 

صنیعی فر در پایان نامه اش با ذکر این که ” حرف زیاد است اما ادامه صحبت را به زمان مناسب‌تری موکول می‌کنم ” ، نوشت : راستی شما فکر نمی‌کنید شاید با سکوت خود بهتر می‌توانستید به نساجی کمک کنید؟

جنگ لفظی میان صنیعی فر و رضیان پس از مصاحبه مالک باشگاه نساجی با رادیو ورزش شروع شد. صنیعی فر در آن مصاحبه از این که نمایندگان استان مازندران و شهرستان قائمشهر پیگیر حل مشکلات این تیم از زمان لیگ برتری شدن نبودند ، گله کرد و آن را با حمایت تمام قد نمایندگان دیگر استان ها از تیم هایشان در لیگ برتر  مقایسه کرده بود.

مصاحبه صنیعی فر نیز در پی انتقاد رضا مهاجری سرمربی تیم از مشکلات متعدد از جمله نداشتن بازیکن و ابزار کار در جمع خبرنگاران مازندرانی و پس از دیدار تیم با ماشین سازی تبریز انجام شد.

مهاجری در مصاحبه پس از بازی اخذ نتیجه مساوی با ماشین سازی تبریز در ورزشگاه خانگی را ناشی از در اختیار نداشتن چهار بازیکن و به کارگیری دو بازیکن مصدوم و بهبود نیافته دانسته و هشدار داده بود که با این وضعیت و در حالی که قرار است هفته آینده هم فدراسیون برای سه بازیکن دیگر کارت صادر کند، عملا قادر به ادامه کار در نساجی نیست و باید برود.

اگر چه رسانه ها این اظهارات مهاجری را به استعفا و خداحافظی تعبیر کرده بودند ، ولی بعد باشگاه استعفا را تکذیب ولی اعلام کرد که ممکن است در صورت حل نشدن مشکلات سرمربی خود را از دست بدهد.

عبدالله رضیان یکی از دو نماینده مردم قائمشهر در مجلس هم شنبه شب و ساعاتی پس از مصاحبه صنیعی فر با انتشار نامه ای به اظهارات وی پاسخ داد و با متهم کردن مالک باشگاه نساجی به بی خیالی در قبال مشکلات متعدد تیم ، خواستار حل مشکلات به جای مصاحبه کردن و متهم کردن دیگران شد.

رضیان در نامه اش با اعلام این که دولت 20 میلیارد تومان برای بازسازی ، تجهیز و فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز تیم نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر هزینه کرد ، صنیعی فر را متهم کرده بود که حاضر به هزینه کردن برای تیم نیست و حتی مالک دیگر باشگاه بدون این که ادعایی داشته باشد دو میلیارد تومان بیشتر هزینه و سکوت کرده است.

این نماینده مجلس همچنین در نامه اش نوشته بود که صنیعی فر باشگاه نساجی را به یک میلیارد تومان از پرهام خریده ولی حاضر نبود به مبلغ 18میلیارد تومان به رضا حدادیان که اکنون بخشی از مالکیت تیم را در اختیار دارد ، بفروشد.

   1654

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.