پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تحمل مشکلات ناشی از حمل زباله نشانه ی بزرگواری اهالی چهاردانگه است

1

 

رئیس شورای شهر ساری به بازدیدی که به اتفاق گروه مستند ساز شبکه طبرستان از محل دفن زباله در منطقه چهاردانگه داشته اشاره کرد و گفت : در مقایسه با دیگرشهرهای استان, ما بهترین دفن را انجام میدهیم .

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی شورای شهرساری ، شمشیربند دریکصد و نود و و چهارمین جلسه شورا اظهار داشت : در پی گزارش ها و مطالبی که در رسانه ها و فضای مجازی پیرامون دفن زباله در منطقه چهاردانگه و مشکلات پیرامونی آن منتشر شد ، صدا و سیمای استان تصمیم به تهیه گزارشی مستند از این مساله گرفت و درهمین راستا روزسه شنبه به اتفاق گروه مستند ساز بازدیدی ازمحل دفن زباله انجام دادیم .

 

وی افزود : به نظر می رسد درمقایسه با دیگرشهرهای استان و با در نظرگرفتن شرایط مازندران ، ما داریم بهترین دفن را با حداقل اثرات انجام میدهیم.

 

رئیس شورای شهر ساری با اذعان به این که البته اشکال وجود دارد ، تصریح کرد : اما شهروندان عزیز باید به چند نکته در این باره توجه داشته باشند . اولاً ما برای کاهش اثرات منفی حمل و دفن زباله علاوه بر ایمن سازی شرایط حمل ، نسبت به احداث تصفیه خانه شیرابه زباله اقدام کردیم و همان طور که عرض کردم بهترین شکل دفن ازسوی شهرداری ساری صورت می گیرد ، ثانیاً فقط زباله شهر ساری به منطقه چهاردانگه حمل نمی شود بلکه زباله های مربوط به تعداد زیادی از روستاهای اطراف از بخش های کلیجان رستاق و دودانگه نیز به این منطقه حمل می گردد که از شرایط مناسبی در حمل برخوردار نیست .

 

وی گفت : دراین رابطه با فرماندارمحترم ساری مذاکره کردم و قرار شد با هماهنگی بخشداران مربوطه این مساله پیگیری شود البته شهرداری ساری نیز باید از پیمانکار بخواهد بیش از پیش نسبت به رعایت اصول کار مطابق با بندهای قرارداد اقدام نماید.

 

شمشیربند خاطر نشان کرد : قرار بود حمل زباله به چهاردانگه شش ماهه باشد ولی الان سیزده ساله شد و لذا مردم صبور منطقه اگر گلایه می کنند حق دارند البته این عزیزان بخاطربزرگواری و نیز بخاطر انقلاب و نظام ، صبر و سکوت به خرج میدهند ولی ما هم باید تلاش کنیم این مساله حل شود .

 

وی تاکید کرد : باید همت به خرج دهیم و خدا هم کمک می کند تا پایان سال ۹۶ کارخانه زباله سوز راه اندازی شود . این امر می تواند دغدغه زباله و مشکلات ناشی از آن را برطرف سازد .

 

رئیس شورای شهرساری دراین جلسه که با حضورشهرداربرگزار شد تاکید کرد:شورا میبایست دروصول مطالبات و تامین منابع مالی و نیزرفع موانع اجرایی پروژه ها ی اساسی حمایت افزون تری ازشهرداری به عمل آورد .

 

شمشیربند همچنین با تقدیر از زحمات آقایان معیل و لزگی و خانم حاجیان در معاونت فرهنگی ، روابط عمومی و امور رسانه شهرداری ، به آقایان محبوب و رضازاده سرپرستان جدید معاونت فرهنگی و روابط عمومی این نهاد تبریک گفت.

 

گفتنی است در این جلسه به منظور تسریع دراحداث کارخانه زباله سوز ، طرحی در راستای همکاری با شهرک صنعتی به تصویب شورا رسید .

 

1 نظر
  1. 811 می گوید

    متاسفم برای شما که چهاردانگه ایی هستید ا
    اقای شمشیر بند
    محمدی کیادهی
    سید رمضان شجاعی
    مهندس نقیبی
    بابایی کارنامی
    ………………………….
    و خیلی های دیگه که سمتهای بزرگی دارید افسوس که ذره ایی بفکر زادگاهتون باشید ولی ما مردمان چهاردانگه ساده لوحانه گول شمارو میخوریم ،نه ما حس چهار دانگه دوستیمونو بهتون نشون میدیم که امروز جواب محبتهاتونو ۱۱ ساله بهمون پس دادین
    ببینید شما ها فقط یک قدم برداشته اید و به ما گفتین ما فرزند چهاردانگه اییم این ما بودیم که شما رو اون بالا بالاها نشوندیم
    کی میخواهید بیدارشینو قدمی دیگر بردارین تا محبت و لطف و غیرت مارو ببینیدافسوس نمایندگان ما در ساری توجهی نمیکنند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.