پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تجلیل “علی بابایی کارنامی” نماینده مردم ساری و میاندورود از خبرنگاران

0

به مناسبت هفته خبرنگار “علی بابایی کارنامی” نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از اصحاب رسانه تجلیل کرد.

عکاس(زینب ذبیحی) منبع: خزرنما

همزمان با نشست خبری “علی بابایی کارنامی” نماینده مردم ساری و میاندورود از خبرنگاران در باشگاه فرهنگیان تجلیل شد.

به گزارش فارس، علی بابایی‌کارنامی در نشست خبری گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران تلاشگران عرصه خدمت هستند و مشکلاتشان باید پیگیری شود.

وی ضمن اعلام نارضایتی از رفتارهایی که با خبرنگاران می‌شود، افزود: رفتار درست با جامعه فرهنگی خبرنگاران ضرورت دارد، خبرنگار لزوما منتقد نیست بلکه عنصر اساسی در پیشبرد اهداف دولت است.

بابایی کارنامی با بیان اینکه اعتقاد دارم که هر کجا از ریل انصاف خارج شدیم کشور دچار مشکل شد، عنوان کرد: وضعیت معیشتی مردم مازندران خوب نیست و خبرنگار از مردم جدا نیست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امام راحل تاکید داشتند که مردم حاکم باشند اما برخی‌ها نمی‌گذارند که مردم در مجامع سیاسی حاضر شوند‌.

این مسؤول همچنین بیان کرد: ما در گوشه و کنار مملکت مشکلات فراوانی داریم، اما پس از انقلاب آبادانی‌های زیادی صورت گرفت و می‌تواند پیشرفت داشته باشد، اما برخی‌ها نمی‌خواهند بفهمند، صادرات نفت و پایانه در مازندران را نمی‌خواهند.

بابایی‌کارنامی با بیان اینکه فرقی نمی‌کند کدام یک از ما نماینده مجلس باشیم مهم این است که در کرسی مجلس مشکلات مردم را به یاد بیاوریم، عنوان کرد: در طول ۴۰ سال اخیر متاسفانه برنج مازندران به‌عنوان یک کالای استراتژیک شناخته نشده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هدایت زمین‌ها به سمت خرده‌مالکی و نبود زمین‌های هکتاری مانع از توسعه استان شده است، اجاره ساخت و ساز به پایتخت‌نشینان از گذشته تاکنون مشکلاتی ایجاد کرده است.

این مسؤول ضمن گلایه اعلام کرد: سرمایه‌گذار برای گرفتن مجوز یک پروژه باید بیش از ۲۳۰ روز پشت درب‌های سازمان محیط زیست منتظر بماند اما در استان همسایه چنین چیزی نیست.

وی با بیان اینکه ما نقدها را می‌پذیریم، اعلام کرد: برای برنامه هفتم توسعه در مجلس برنامه مدونی داریم، از برنامه توسعه سوم به بعد دولت‌ها باید پای کار مردم می‌ایستادند اما مجلس به تنهایی بار همه این برنامه‌ها را یک تنه به دوش کشید.

بابایی کارنامی ادامه داد: رسانه حق دارد انتقاد منصفانه داشته باشد و طرف مسؤولان را نگیرد، قانون‌گذار فرق تخریب و انتقاد را می‌فهمد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه در بحث ساماندهی حقوق و مطالبه خبرنگاران دولت هیچ لایحه‌ای نفرستاد، عنوان کرد: تلاش ما رفع مشکلات اصحاب رسانه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.