پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تب و تاب انتخاب شهردار جدید کیاسر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: یکی از شهروندان محترم کیاسری مطلبی پیرامون انتخاب هشتمین شهر کیاسر برای پایگاه خبری چهاردانگه نیوز ارسال کردند که با توجه به اهمیت موضوع متن ایشان منتشر می شود.

امید است شورای پنجم شهر کیاسر با بررسی دقیق نسبت به انتخاب هشتیمن شهر دار کیاسر انتخاب و شهر را از بلاتکلیفی نجات دهند.

شورای دوره پنجم شهر کیاسر بار دیگر در تب و تاب انتخاب سومین شهردار در دوره کاری خود برآمدند. بعد از استعفای همت محمدنژاد که به امید فردای بهتر سکان شهرداری جویبار را در دست گرفت این روزها شهرداری کیاسر منتظر شناخت هشتمین شهردار خود می باشد. اگرچه تعدادی کاندیدا( اکثر قریب به اتفاق غیر بومی) جهت تصدی پست شهرداری کیاسر اعلام آمادگی کردند اما زمزمه هایی به گوش می رسد که بار دیگر یکی از کاندیداهای شکست خورده انتخابات شورای پنجم ساری با پشتیبانی یکی از نمایندگان مردم شهرستان های ساری و میاندورود ، به عنوان گزینه نهایی شهرداری کیاسر است.

شورای شهر باید از شهردار منتخب بخواهد برای برنامه های خود منابع تأمین اعتبار را اعلام کند تا بعداً نگوید دولت پول نداد و من نتوانستم کار کنم !

شورای شهر باید از شهردار منتخب بخواهد با کدام پشتوانه مالی کلنگ فلان پروژه را با دبدبه و کبکبه بر زمین می زنی آیا شروع یک پروژه با کلنگ زدن است یا کلنگ اول داشتن طرح و برنامه است؟

از شورای اسلامی شهر کیاسر انتظار می رود با شهروندان خود روراست باشند و هر فردی را که می خواهند به عنوان شهردار کیاسر انتخاب می کنند از او برنامه اجرایی بخواهند و این برنامه را برای اطلاع مردم منتشر کنند تا مردم بدانند که شهردار جدید چه قولی به شوراها داده و آیا آمده واقعاً کار کند یا آمده تا روی سکوی فنر دار پرتاب به سوی فردای بهتر قرار گیرد.

شهروندی از کیاسر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.