پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

به شمارش افتادن نفس‌های ۲۸۵بیمار کرونایی در مازندران

با بستری ۲۳۲بیمار با احتمال به ابتلا به کروناویروس، شبانه روز گذشته، شمار بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به هزار و ۲۹۶نفر رسید.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: با بستری ۲۳۲بیمار با احتمال به ابتلا به کروناویروس، شبانه روز گذشته، شمار بستری شدگان این بیماری در مراکز درمانی دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به هزار و ۲۹۶نفر رسید.
از این تعداد ۲۸۵بیمار با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه، تحت درمان‌های تخصصی قرار داشته و متاسفانه در این مدت ۱۱هم استانی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ (قطعی) جان باختند.
۲۴ساعت گذشته نیز ۲۷۹بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۲۰۲ بیمار تازه مبتلا به کروناویروس
دکتر سیدعباس موسوی با اعلام این خبر گفت: شبانه روز گذشته ۲۳۲ از بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بستری هزار و ۷۶بیمار مبتلا به کووید۱۹ هم اکنون در مراکز درمانی این دانشگاه خبر داد و افزود: ۲۴۵ با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار داشته و متاسفانه در ۲۴ساعت گذشته ۱۱مازندرانی در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه، تسلیم مرگ شدند.
دکتر سیدفرزاد جلالی با اشاره به بستری ۳۰بیمار با احتمال ابتلا به کروناویروس، ۲۴ساعت گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل، از ترخیص ۴۷نفر با بهبودی نسبی خبر داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل به مجموع بستری ۲۱۷بیمار مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۴۰بیمار بدحال با وضعیت حاد تنفسی، تحت مراقبت‌های ویژه و تخصصی قرار دارند.
دکتر جلالی تصریح کرد: خوشبختانه در این مدت، گزارشی مبنی بر فوت قطعی بیمار بر اثر ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل گزارش نشده اس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.