پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بهرمندی ۱۳۳ روستا از نعمت گاز در بخش‌های دودانگه و چهاردانگه

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:به گزارش احمدپور با بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستای دودانگه شهرستان ساری به طور کامل انجام و منطقه سبز اعلام شد گفت: ۷۸ روستا هم در منطقه چهاردانگه این شهرستان گازرسانی شده و بقیه روستا‌های منطقه (۲۰ روستا) در دست اقدام قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه در دو منطقه دودانگه و چهاردانگه شهرستان ساری، ۱۳۳ روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند افزود: نیمی از روستا‌های منطقه هزار جریب شهرستان نکا گازرسانی شده و ۳۰ روستای باقیمانده تا تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید.
احمدپور با اشاره به گازرسانی ۲۰ روستا در منطقه هزار جریب شهرستان بهشهر و گلوگاه از برخوردارشدن ۴ روستا منطقه طالع رودبار شهر پل سفید و نیز کارخانه شماره ۳ نساجی شهرستان قائم شهر از نعمت گاز خبر داد و گفت: ۹/۹۹ درصد جمعیت شهری و ۹۳ درصد جمعیت روستایی مازندران از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران به وجود یک میلیون و ۵۵۰ هزار خانوار مصرف کننده گاز در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه گاز مصرفی مازندران از عسلویه تامین می‌شود، روزانه و در پیک مصرف (فصل سرما) ۳۶ میلیون مترمکعب فقط در استان مصرف شده که صرفه جویی در این قسمت بسیار حائز اهمیت است.
احمدپور افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵۰ کیلومتر لوله کشی گاز با بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در مازندران انجام شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.