پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بستری ۲۸۴ بیمار بدحال مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران

۷ بیمار بر اثر ابتلا به کروناویروس (قطعی) ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل جان باختند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: شبانه روز گذشته بر اساس معیار‌های تشخیص احتمالی، ۱۸۳ بیمار تازه مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی شدند که با احتساب این تعداد، شمار بستری شدگان به هزار و ۳۶۰ نفر رسید.
در حال حاضر ۲۸۴ بیمار بدحال هم به دلیل شرایط بالینی نامناسب و با وضعیت حاد تنفسی بر اثر بیماری کروناویروس در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی مازندران، تحت درمان‌های تخصصی قرار داشته و شبانه روز گذشته ۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ (قطعی) نیز در این مراکز فوت کرده اند.
همچنین ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ بیمار با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) از بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ترخیص شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته ۱۵۰ بیمار جدید مشکوک به کروناویروس در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه، بستری و ۹۵ نفر هم مرخص شدند.
دکتر سیدعباس موسوی، شمار بستری شدگان مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران را هزار و ۱۳۲ بیمار اعلام کرد و افزود: ۲۴۰ بیمار بدحال بر اثر بیماری کرونا ویروس هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این دانشگاه، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار داشته که ۶ نفر به دلیل همین بیماری جان خود را از دست دادند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به بستری شدن ۳۳ بیمار با احتمال ابتلا به کووید ۱۹ و ترخیص ۵ نفر با بهبودی نسبی، شبانه روز گذشته از چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۲۳۰ بیمار هم اکنون در مراکز درمانی بابل بستری هستند.
دکتر سیدفرزاد جلالی به تحت درمان قرارداشتن ۴۴ بیمار بدحال با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل، از مرگ یک نفر بر اثر ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.