پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بستری شدن ۱۳۵بیمار کرونایی در مازندران

دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شمار بیماران جدید شناسایی شده در استان را طی ۲۴ساعت گذشته ۱۳۵نفر اعلام کردند.

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:  براساس اعلام روسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل، طی ۲۴ساعت گذشته ۱۳۵بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها بستری و ۱۳۳نفر پس از بهبودی نسبی مرخص شدند.
در حال حاضر نیز ۸۹۳بیمار در بیمارستان‌های علوم پزشکی مازندران بستری هستند که ۲۰۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

علوم پزشکی مازندران: شناسایی ۱۱۶ بیمار تازه مبتلا کووید ۱۹

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۱۶بیمار جدید با احتمال ابتلا به کروناویروس، ۲۴ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه، پذیرش و ۱۱۰نفر در همین مدت با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی (قرنطینه خانگی) ترخیص شدند.

دکتر سیدعباس موسوی با اشاره به بستری ۷۱۷بیمار کرونایی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: در حال حاضر ۱۶۴بیمار بدحال کرونایی با علائم حاد تنفسی، در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

علوم پزشکی بابل: بستری ۱۹بیمار جدید کرونایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم به پذیرش ۱۹بیمار تازه مبتلا به کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه از ترخیص ۲۳نفر با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.

دکتر سیدفرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۷۶نفر اعلام کرد و افزود: ۳۸بیمار بدحال با علائم تنفسی حاد، تحت مراقبت‌های ویژه تخصصی و تنفسی هستند.

رنگ کرونای ۳ شهر دیگر مازندران قرمز شد
گفتنی است؛ با توجه به وضعیت و شاخص‌ها و روند روبه رشد آمار ابتلاء، وضعیت شهر‌های گلوگاه، محمودآباد و نور در مازندران نیز قرمز شده تا شمار شهرهای با وضع قرمز کرونایی به ۵شهر برسد.
شهرستان‌های ساری، آمل، گلوگاه، محمودآباد و نور هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، فاصله گذاری اجتماعی مناسب، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست، از مهمترین عوامل در پیشگیری از خیز دوباره کووید ۱۹ به شمار می‌روند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.