پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری ۱۸ انتخابات اتحادیه های صنفی درسال ۹۴

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران از برگزاری انتخابات در ۱۸ اتحادیه صنفی شهرستان ساری در سال ۹۴ خبر داد

0

 

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران از برگزاری انتخابات در ۱۸ اتحادیه صنفی شهرستان ساری در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از شمال نیوز به‌ نقل از روابط‌ عمومی اتاق اصناف ساری، عباس رمدانی اظهار داشت: در راستای اجرای ماده ۲۲ قانون نظام صنفی و نظر به ساماندهی سازمان‌های صنفی، از ابتدای امسال تا پایان آذرماه تعداد ۱۸ انتخابات اتحادیه‌های صنفی در سطح شهرستان برگزار و افراد منتخب برای مدت ۴‌سال فعالیت خود را در هیئت مدیره اتحادیه‌های مربوطه آغاز کردند و تا پایان امسال، انتخابات ۲۵ اتحادیه صنفی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه ۱۸‌ اتحادیه در شهرستان ساری انتخابات آن انجام شده است, افزود: در مجموع ۷۰ اتحادیه در شهرستان ساری و میاندورود فعالیت می‌کنند و اتحادیه استانی صنف چاپخانه داران نیز فعالیت دارد.

رمدانی، هیئت اجرایی برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه‌های صنفی در شهرستان را شامل رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، نماینده اتاق اصناف و نماینده ای از استانداری عنوان کرد و افزود: در یک فرآیند شش ماهه شامل فراخوان، بررسی صلاحیت کاندیداها و برگزاری انتخابات، هیئت مدیره اتحادیه‌ها برای مدت ۴ سال انتخاب می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران, نقش‌آفرینی جوانان تحصیلکرده در کنار حضور افراد با تجربه و برخورداری از خرد‌جمعی را سبب شکوفایی و رشد بیش از پیش در فعالیت اصناف و فعالان این عرصه اقتصادی دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.