پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اردوگاه فرهنگی ورزشی شهید توکلی وناجم باعث معرفی این روستا شده است

اردوگای فرهنگی ورزشی شهید توکلی وناجم باعث معرفی این روستا شده است

3

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، جواد کردان فرمانده بسیج بخش چهاردانگه از پایگاه روستای وناجم بازدید و در این سرکشی و بازدید مشکلات پایگاه بسیج روستای وناجم مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این نشست کردان وحدت و همدلی را رمز موفقیت برای هر کاری دانستند و از حضور و زحمات بسیجیان و اهالی این روستا در برنامه ها و مناسبتهای مذهبی تشکر کردند.

 

در ادامه کردان وجود تنها اردوگاه فرهنگی ورزشی شهید توکلی وناجم در سطح سپاه ساری؛باعث معرفی این روستا به سرتاسر استان مازندران دانستند و از زحمات همه کسانی که جهت تشکیل و تاسیس این اردوگاه تلاش کردند آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت نمودند.

 

روستای وناجم در دهستان گرماب واقع شده است و دارای مرکز بهداشتی درمانی و دبیرستان شبانه روزی در دوره متوسطه اول می باشد.

 

IMG_6448

3 نظرات
  1. . می گوید

    باسلام بهتر بود می فرمودید آقای کردان برای معرفی فرمانده جدید پایگاه وناجم به این روستا رفته بود

  2. سید علی حسینی می گوید

    با سلام و تشکر از احساس مسئولیت فرمانده سابق پایگاه بسیج انتصاب شایسته برادر ارزشی و ولایتمدار سید رسول حسینی را به عنوان فرمانده جدید پایگاه تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون ایشان را در ضل توجهات حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت مقام معظم رهبری مسئلت دارم . در خاتمه از فرمانده محترم بسیج بخش چهاردانگه جناب سروان کردان بعلت حسن انتخاب شایسته ای که داشته اند کمال تشکر و قدردانی را دارم

  3. بسیجی بی نام می گوید

    باسلام خدمات انسانهای دلسوز وزحمتکشی همچون جناب کربلایی غفار غفاری چیزی نیست که بتوان در غالب جملات از آن قدردانی کرد جز اینکه از خداوند موفقیت و سلامت ایشان را تقاضا نمائیم. همچنین محول شدن سمت خطیر و مهم فرماندهی پایگاه بسیج به فردی مردمی و آگاه چون آقای سید رسول حسینی امتحانیست که با شناختی که از درایت و توانائیهای این برادر سراغ داریم انشا… سربلند از آن خارج خواهد شد. از جناب سروان کردان نیز بعلت اعتمادی که به جوانان بی ادعایی چون برادر حسینی داشته اند تشکر میکنم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.