پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاري مراسم زیارت از راه دور پیامبر(ص) در جمع سادات قلعه سری

در ایام پایانی ماه صفر که ایام حزن و اندوه خاندان پیامبر (ص) است، اعمالی سفارش شده که یکی از آن‌ها قرائت زیارت پیامبر اکرم (ص) در بیست و هشتم این ماه ، سالروز وفات آن حضرت است.

2

 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري چهادانگه ساري، در ایام پایانی ماه صفر که ایام حزن و اندوه خاندان پیامبر (ص) است، اعمالی سفارش شده که یکی از آن‌ها قرائت زیارت پیامبر اکرم (ص) در بیست و هشتم این ماه، سالروز وفات آن حضرت است.

 

سادات روستاي قلعه سر چهادانگه هر ساله با برپایی این مراسم معنوی و ریختن اشک ماتم، به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) عرض ارادت می‌کنند.

 

امسال نیز مانند هر سال به مناسبت فرارسیدن 28 صفر سالروز ارتحال جانسوز نبی گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسم معنوی قرائت زیارت از راه دور آن پیامبر عظيم الشأن امروز در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای قلعه سر و حسینیه سیدالشهدا قلعه سریهای چهاردانگه مقیم نکا و کاروان زیارتی هیات حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت رقیه (س) قلعه سری ها در مشهد مقدس که ( هر ساله به عشق امام هشتم و برای برپایی مراسم عزاداری ، سینه زنی و زنجیر زنی در روز شهادت امام مهربانی ها، عازم مشهد مقدس می شوند ) در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد.

 

همچنين به همين مناسبت روز گذشته، یک شنبه 30 آذر 1393 مصادف با 28 صفر به منظور گرامیداشت مقام با عظمت پیامبر مکرم اسلام سفره نذری سبز در حسینیه سیدالشهدا قلعه سري هاي چهادانگه مقيم نکا، به همت هیئت خواهران سادات قلعه سریهای چهاردانگه مقیم نکا، برگزار گردید.

 

2 نظرات
  1. اشرف نژاد می گوید

    عزاداریها قبول ان شاالله

  2. کیاسری متعصب می گوید

    مردمان دیار سادات همیشه از جان و دل برای اهل بیت با شور و عقاید بالا به انجام چینی مراسمی میپردازن اجر کارشون با صا حب این ماه عزیز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.